Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

1. AcidReign

AcidReign Guest

Hallo allemaal ik heb ook een vraagje?
    ik zit nu op precies 47% en ik kom niet meer verder??
    Op de kaart staan helemaal geen races meer alleen nog maar shops kan iemand mij helpen?
    Alvast bedankt!

2. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook alle verborgen shops gevonden?
    ne heb je alle races gedaan die niet op de kaart staan? misschien helpt dat?
    succes! *)

3. AcidReign

AcidReign Guest

hoe vind ik die races dan die niet op de kaart staan???

4. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben m nu een tijdje aan t spelen, maar ik ben het er mee eens over het feit dat je continu lang moet rijden ergens naar toe, ook de muziek wordt saai.
    Welke auto zijn jullie mee begonnen en tot hoelang zijn jullie daar mee door gaan racen??? :{ .
    Moet je trouwens altijd ingaan op die belletjes die je krijgt over races op een bepaalde locatie???? Moet nu nog 1 hidden shop openen in City Centre en dan heb ik ze.....of zijn er nog meer hidden shops???

5. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon rondrijden, en goed kijken.
    je moet goed opletten op kleuren licht, al die races hebben allemaal een kleur licht.
    heel veel succes!

6. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben begonnen met de 106 en die heb ik nog steeds (ik ben nog niet zo heel ver)
    ik ga eigenlijk nooit op die belletjes in, daar heb ik meestal geen zin in.
    je moet (als je de xbox versie hebt) naar beneden drukken (op dat soort kruis op je controller) en dan naar beneden scrollen, daar zie je hoeveel shops je hebt gevonden van de hoeveel.

7. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook voor de 106 gegaan.......en ik vind het een aanrader, want dat ding is makkelijk te besturen, mijn winst percentage is ook 94%....vind het spel vrij makkelijk.
    Ik ga nog maar eens ff zoeken naar de shop in City Center en de gewone races af....

Bij volgende probleem lezen jullie het weer!!

8. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de 106 is inderdaad een lekker autotje.
    veel succes met racen en zoeken naar de shop.

9. AcidReign

AcidReign Guest

ik kan echt niets vinden?

10. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bij je statistieken (pijltje rechts), dan bij shops. Daar staat hoeveel je er gevonden hebt en waar je er nog moet vinden.

Ga naar de garage (start--->garage), wereldkaart. Daar staan de niveau's en de betreffende races die je nog niet voltooid hebt.

11. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waarom de gemiddelde snelheid van een racer soms hoger is dan de persoon die eerder gefinished is??
    dat zie ik best vaak.
    dan heeft de nummer 2 bijv een gemiddelde snelheid van 100, en de nummer 3 101.
    echt raar.
    komt dat misschien omdat ze de snelheid in het spel meten in mijl, en dan omrekenen?
    dan kan het zijn dat ze afronden, en dan krijg je soms een gemiddelde hoger dan de persoon voor je.
    misschien weet 1 van jullie het wel.

Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  12. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vraag je hier nu precies? Ik begrijp je stukje niet helemaal. "snelheid van 100, en de nummer 101."?!

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik denk dat hij bedoelt dat de nummer 1 een gemiddelde snelheid van 100 heeft en de nummer 2 een gemiddelde snelheid van 101

Dat vind hij een beetje raar(ik trowens ook wel)

14. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad vreemd, want dat kan theoretisch gezien helemaal niet. Een mogelijke verklaring zou kunnen zijn: een bug in het spel. Een andere mogelijke verklaring: de makers zijn een stel idioten (wat wiskunde betreft). ;)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien kan dat omdat nummer 2 geen shortcuts gebruikt en daardoor een langere afstand moet rijden dan nummer 1, die dan wel net iets slomer rijdt maar een kortere afstand heeft

16. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet mijn eerder genoemde verklaringen, want dat is het antwoord. Tim NL is a genius. O-)

17. AcidReign

AcidReign Guest

Hallo allemaal!
    Ik heb alweer een vraagje?
    Ik zit nu op 61 % en ik zit weer vast op de kaart staan geen races en als ik naar mijn garage ga dan staat bij niveo 1,2 en 3 alles voltooit?
    nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen kan iemand mij nog tips geven anders moet ik maar opnieuw beginnen!

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je je auto helemaal tot de max getuned? (10 sterren).
    Geen special events meer?
    Je kan ook gewoon eens rondrijden, meestal zijn er ook nog wat races die niet op de kaart staan.

19. AcidReign

AcidReign Guest

Tunen??????????????????????
    Wat?
    waar dat dan en hoe doe je dat???????????????

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: SCHOK!!
    Je gaat me toch niet proberen wijs te maken dat je je auto nog niet getuned hebt he?
    Nope, dit geloof ik dus niet:cool:
    Kom ff serieus graag.
    Hoeveel sterren heeft je wagen?

Laatst bewerkt: 12 dec 2004

Deel Deze Pagina