1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

  1. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij is zeker uit te spelen..want daarom ligt die na 2 weken bij mij ook alweer in de kast :p ..maar je dvd's en magazine's kan je als het goed is ook bij je garage bekijken als je naar rechts gaat, staat daar iets van rewards ofzo...daar staat alles.

    Als je hem nog niet op 100% hebt..zou je eens moeten kijken naar hoeveel races je in totaal hebt gehad voor alle onderdelen...zal ik het eens vergelijken met die van mij...dus laat maar weten.
     
  2. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt.
    is die turbo druk nog ergens handig voor ofzo, of zit het gewoon in het spel om het spel realistischer te maken?
     
  3. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit bij de PC versie?
    want bij de xbox versie heb je dit volgens mij niet. :confused:
    zou wel raar en jammer zijn :'-(
     
  4. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is idd bij PC versie...wist dat het geen groot spel zou zijn...zonde om te kopen nu met zoveel goeie spellen,dus daarom van internet gehaald. Maar lijkt me raar als xbox versie zoveel anders is...en dat je hem niet eens uit kan spelen...maar neem aan dat je wel kan zien hoeveel races je hebt gehad??
     
  5. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel alle shops gevonden??
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Er word hier heel veel dubbelgepost, jullie kunnen ook gewoon de edit knop gebruiken, Dank u.
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Outruns doen niet mee voor de statistieken toch?

    226 gereden races, 218 gewonnen.
     
  8. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het hierom gaat:
    Races won:
    circuit: 56
    Sprint: 36
    Drift: 36
    Drag: 34
    Street X: 36
    URL: 24

    Als je dit allemaal hebt...dan weet ik het ook niet meer 8)
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik er staan:

    circuit: 56
    Sprint: 36
    Drift: 36
    Drag: 33
    Street X: 33
    URL: 24

    Dus ik mis gewoon 1 Drag en 3 Street X races. Waar kan ik die dan nog vinden behalve op de wereldkaart (garage)? Heb de hele stad al doorgecruised.
     
  10. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat weet ik niet voor je...het zullen ongetwijfeld verborgen levels zijn, maar die zouden dan alsnog in je worldmap moeten staan tussen de 5 levels. Nog een keer goed kijken, niet alleen of je hem geraced hebt, maar ook of die complete is. Want het kan zo zijn dat je wel een keer geraced hebt, niet hebt gehaald, en toen verder bent gegaan. Dan staat er dus wel een tijd bij, maar is die nog incomplete. Dit zou mn laatste oplossing zijn...dus hier moet je het mee doen _0/
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan het gewoon niet anders of ik ben klaar en heeft het spel een bug.
    Want ik ben alle niveau's al 3 keer langzaam doorgelopen en alles is 'voltooid'.
    Thanks anywayz.
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraag. Kun je online niet met je carierreauto's spelen voor klassement? Nu moet ik steeds voor elk type klassement een auto gaan tunen.
    Ik kan bijv. de bij 'circuit race' getunede auto weer niet kiezen bij 'drift', daar moet ik dan weer een nieuwe gaan maken. Of zie ik iets over het hoofd?
     
  13. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat aan 65% in de game en plots kreeg ik na de race (1vs.1) te zien dat de game uit was met de nodige info en trailer erbij.
    Nu kan ik via garage al de opdrachten die nog niet voltooid zijn afwerken.
    Kan ik zo nog alle onderdelen vrijspelen die ik nog niet unlocked heb in de game?
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik die carroserie en die style shops vind ? Danku.
     
  15. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Body shops = groen licht
    Style shops = geel licht
     
  16. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje! krijdt al een tijdje met een peugot 106 en hummer h2. Ik krijg steeds meer wagens in het wagenpark maar ik vraag me af wanneer je een supra of een eclipse krijgt? op hoeveel percent ongeveer...
     
  17. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit 35 op xbox nu en heb supra en eclipse al... (supra al bij 25 geloof ik)
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb nog steeds de audi TT en zit op ongeveer 35% Supra kan ik al tijdje krijgen. Eclipse lijkt mij dan ook, maar ben die nog nooit tegengekomen :eek: Iedereen rijdt bij mij nu Skyline. Die moet ik ook nog hebben. Op hoeveel % krijg je die?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  19. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De Skyline is de één a laatste auto die je kunt krijgen.
    De Subaru is de laatste.
     
  20. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de makelijkheid een foto gemaakt van de landkaart hij is een beetje onduidelijk maar ik heb de kleurtjes wat versterkt dit zijn ze allemaal .
    Groen = Body Shop
    Geel = Speciaal car onderdelen
    Blauw = Tuning
    Licht Blauw = Car Lot
    Rood = Auto spuiten
    Paars = De Garage
    [plaatje]http://friendpages.com/pages/gamers/slimsmokey007/photo6.jpg[/plaatje]
     

Deel Deze Pagina