1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    De Toyota Supra krijg je na de zesde URL race (totaal, dus niet van één stage) in het spel en de Eclipse krijg je na de achtste URL in totaal:

    Hier het complete overzicht (achter de auto staat na welke race je hem kunt halen bij de car lot):
    • Cadillac Escalade - URL race 1
    • Hummer H2 - URL race 2
    • Hyundai Coupe - URL race 3
    • Nissan Sentra - URL race 3
    • Toyota Celica - URL race 4
    • Lexus IS 300 - URL race 5
    • Toyota Supra - URL race 6
    • Volkswagen Golf GTI - URL race 7
    • Audi A3 - URL race 7
    • Mitsubishi Eclipse - URL race 8
    • Audi TT - URL race 8
    • Mazda RX-8 - URL race 9
    • Nissan 350 Z - URL race 9
    • Mazda RX-7 - URL race 10
    • Infiniti G35 - URL race 11
    • Mitsubishi 3000 GT - URL race 12
    • Pontiac GTO - URL race 13
    • Ford Mustang GT - 14
    • Mitsubishi Lancer Evolution VIII - URL race 15
    • Nissan Skyline GTR - URL race 16
    • Subaru WRX Impreza - URL race 17
    Heb het spel nu zelf ook een tijdje in huis en ik moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak. Wat ik wel jammer vind is dat er weinig inspiratie van de parcours afstraalt. Je hebt na 10 races iedere keer het idee dat je er al 6 keer geweest bent, en dat is niet positief. Ook het irritante catch-up gedoe van je tegenstanders is heel vervelend. Zodra ze voor je rijden of dicht in de buurt, kun je makkelijk op ze winnen, maar zodra je van ze wegrijdt loopt je voorsprong op een gegeven moment niet meer op, hoe goed je ook rijdt. Het tunen is natuurlijk wel top en ook super uitgebreid, dat vind ik toch wel het leukste aan de game, het tunen.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    pffffff :{:{ en de evo 8 dan? Waarom moeten ze altijd het mooiste voor het laatst bewaren? :)
     
  3. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het toetje altijd het lekkerst moet zijn.
     
  4. BK4LiFe

    BK4LiFe Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    op de 1 of andere manier vind ik dit spel weinig aan...
    Deel 1 diggde ik onwijs.. maar deel 2 vind ik heel veel van hetzelfde..
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik had vanmiddag het een hoog punten aantal dat wil je niet weten :p had 3000 punten, Je weet wel als je een auto bijna mist krijg je 100 punten maar ik had dus 3000 hoe, Nou rij vollop een muur in en je Auto ligt dan op z'n kop met een beetje mazzel word je auto niet terug gezet en Hup Hydro Spul (bewegen met je bandjes 8)) tsja ik heb er nog een fotootje van....post ik nog wel een keer :D
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, kicke actie :cool: kom maar op met die screenshot :)
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]

    Naja het was geen 3000 maar ik had het wel gehaald, ik dacht van ik laat dat tellertje nog ff lopen tot 5000 maar toen werd ik geramd :'-(
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, die mening deel ik met je voor de helft met je;)
    Vind ook dat deel 2 heel veel van hetzelfde is. Hoewel er enkele vernieuwingen zijn (o.a. hydraulics, nitrous purge, Street X), vind ik het allemaal gewoon hetzelfde aanvoelen.
    Maar ik vind de game dan toch wel even (misschien wel meer) tof dan 1. Het tunen is gewoon übervet, en de sounds van de auto's zijn om de creeps van te krijgen. Het belangrijkste is toch wel snelheidsgevoel, want dat is de kracht van deze game.
    Voor is mij is dit toch wel een geslaagde opvolger voor dè straatracegame van 2003.
    Hoezo vind je er dan weinig aan? Als je deel 1 "diggde" lijkt het me vrij logisch dat je deze game (met enkele vernieuwingen) toch ook moet "diggen".
     
  9. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het niet zo heel erg dat deel twee veel van hetzelfde is.
    het vrij rondrijden vind ik trouwens wel een hele goede verbetering.
    ik vond deel 1 al heel goed en dus vind ik het niet erg als deel twee meer van hetzelfde is, maar dan met verbeteringen.
     
  10. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast met nfsu 2 :confused:
    ik heb alle events gedaan die op men kaart stonden maar nu staan alleen nog shops op mijn kaart?????
    wat moet ik doen?
     
  11. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    daar hebben meer mensen last van.
    je moet naar de garage gaan en daar op de kaart kijken of je nog races niet hebt voltooid.
    en er zijn ook nog races die niet op de kaart staan, dus je moet rondrijden en goed zoeken of je daar nog races ziet.
    je kunt ook nog outrun races doen.
    veel succes.
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je al gekeken naar de verborgen races? Dat zijn races die niet op de map staan, maar die vind je wel in de stad.
     
  13. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kheb het gevonden, via de wereldkaart kan je de onvoltooide races vinden.
    wel spijtig dat je geen geld krijgt :confused:
     
  14. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hèhè, ik heb eindelijk een wide-body kit vrijgespeeld. Me auto ziet er nu best leuk uit, alleen hijs helemaal van carbon, dat is iets minder.
     
  15. Robbiertje

    Robbiertje New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever ook geen carbon, maar je ontkomt er niet aan.
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een Toyota Supra helemaal van Carbon gebouwd. Gewoon een wide-body kit eraan bouwen, die van Carbon maken en alles wat van carbon kan van carbon maken. De kleur van de auto maak ik gewoon op een grijs die op carbon lijkt. Dan lijkt Carbon tenminste wel stoer!
     
  17. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen, ik ben in stage 4 zegmaar, maar er die heb ik allemaal al voltooid, maar nu moet ik in stage 2 en 3 nog een paar races voltooien maar die staan niet meer op de map, en dat vind ik erg jammer aangezien ik er altijd graag zelf naartoe rijd ipv via die worldmap.

    Krijg ik die stage 2 opdrachten nog op mijn map terug?

    zo ja hoe
    groetjes frozenbullet nl
     
  18. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zullen dan denk ik verborgen races zijn.
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet je gewoon je garage ingaan en naar de Wereldkaart/World Map gaan kijken. Dan selecteer je Niveau 2 en daar zie je alle levels die je nog niet hebt voltooid in niveau 2.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg em binnenkort!!! eindelijk.. ik krijg em bij een abo op PU.. :p
     

Deel Deze Pagina