1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan raad ik jou aan tegen de tijd dat je NFSU2 binnen verwacht te krijgen al je afspraken schrapt en een weekje vrijneemt van school:D
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb em al een poosje nu, en hij is zeker lau ! K'vind wel raar dat de voortgang pas 30 % is, terwijl ik al bijna 90 % vrijgespeelde onderdelen heb ...

    En klopt het, dat je alleen een verbredingskit krijgt van die laatste sponsor ? Want iemand op Live vertelde me dat je NA sponsor 3 alle onderdelen hebt op Niveau 3, en dat je alleen nog maar een verbredingskit kon krijgen bij die 4e sponsor ...

    Wat ik wel jammer vind is, is dat je de game pas echt online kan spelen als je de game hebt uitgespeelt, want ik wordt er altijd dik ingemaakt :{
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Op het internet heb ik gelezen dat je 11 outrun-races moet winnen in Niveau 5, maar bij mij waren het er dacht ik minder, dan moet je binnen een bepaalde tijd naar een carroserieshop rijden en daar kun je een wide-body kit uitkiezen (keuze uit 4). Deze kun je nog niet gebruiken in de "aanpassen/customize" mode, dit kan pas als je de "verhaallijn" uit hebt gespeeld (laatste URL-race + speciale race (zoek zelf maar uit :p).

    Over dat je op 30% zit, dat heeft te maken met het enorm aantal races dat je alleen via de wereldkaart kan racen. Toen ik de verhaallijn uit had gespeeld zat ik nog maar op 66%. Daarna kun je niet meer gewone events spelen vanuit verkennen. Dan moet je via de Wereldkaart in je Garage. Dit kan ook al wel als je op 30% zit, dan zijn er ook een aantal races die je via de wereldkaart kan spelen.
     
  4. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan krijg ik ze via de world card, maar niet in m`n racemap, en hoef ik er niet naartoe te rijden enz.

    hoe krijg ik ze op mijn eigen map onder het rond rijden zegmaar, dat je met je navigatie er naartoe rijd
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je de laatste race hebt gereden en de verhaallijn uit hebt gespeeld, dan kun je ze niet meer in verkennen/cruise opzoeken, die zijn allemaal weg. Ook is het zo met races uit het vorig niveau. Als jij niet alle races uit niveau 3 hebt geraced en je promoveerd naar niveau 4, dan is de enige manier om de races uit niveau 3 via de worldmap op te zoeken.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb net ook NFSU2 gekocht.Nu mooi spelen :)
     
  7. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is dus heel jammer..
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Jep, ik vind het ook weer een minpuntje dat het spel bevat:'-( Hopen dat Juiced en Street Race Syndycate het beter voor mekaar hebben:cool:
     
  9. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zie je de aantal pk's van je auto?
    heb nu juist mijn nissan 350z en ben wel benieuwd naar zijn vermogen
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Die kun je nergens zien dacht ik. Wel kun je je vermogen in KW bekijken nadat je een dyno-run hebt gedaan. Daar kun je heengaan vanuit een tuningshop, Megalow en de Garage. Daar staan ook de gegevens van het optrekken (0-100 kmh) en je maximale snelheid.
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen antwoord op mijn vraag gehad, dus ik quote mezelf maar ff.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb een vraag:

    Ik heb als mijn eerste auto een 106 gekozen en voor mijn sponsorship deal een Escalade.Als ik nu dus straks betere autos kan kopen dan mijn 106 (die voor de races is) moet ik dan alle upgrades, spoilers enz opnieuw kopen of krijg ik ze gratis omdat ik ze al op mijn 106 had?(bij NFSU1 kreeg je het volgens mij voor niets)
     
  13. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult helaas alles opnieuw moeten kopen.
     
  14. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    In NFSU 2 moet je met elke wagen hélémaal opnieuw beginnen. Logisch ook, want je kan je 'oude' wagens gewoon houden, je kan dus meerdere wagens tunen.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ok bedankt,dan moet ik nog wat doorsparen :)
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een deal :cool:

    ben ik cker van plan.... *)
     
  17. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    :Algemene info : Kw x 1,36= aantal PK :+
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    he, da's handig. Tnx
     
  19. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je je deuren ook opendoen als je gewoon aan het rondrijden ben? ik ben er nu wel achter hoe ik die suspension omhoog en omlaag doe.
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, die deuren zijn echt zeer strak, maar je kan ze alleen gebruiken bij het showen voor je magazines. Je hebt er dus geen ene [censuur] aan
     

Deel Deze Pagina