Ik had eerst Ninja Gaiden, wegens foutmelding "disc damaged or dirty etc." je kent het wel, teruggebracht naar winkel. Spel niet meer op voorraad dus moest ik nder kiezen. Twijfel: Ghost Recon 2 en NFSU2. Toch maar NFSU2 gekozen. Thuis gespeelt en in het begin een zware domper... Graphics vallen zwaar tegen en je kan moeilijk bochten zien aankomen. Auto's taag, verkeer lelijk, géén eigen soundtracks etc. Na een uurtje of 3 gespeeld te hebben om te kijken of het beter werd, begon het spel echt leuk te worden. Ik had inmiddels een vette Hyundai Tiburon en een gepimpte Hummer en 106. Racen wordt leuk en toch lekker rondcruisen door de stad. Al met al toch een geslaagde aankoop! Tot slot een paar vraagjes: - In het topic van "show hier je NFSU2 auto", staan vaak auto's geshowd, dat ze op die schijf staan, en dat er geen menutjes omheen staan. Bij mij lukt dit niet, waar doet men dat? - Kan je echt geen eigen soundtracks erbij doen?? - Als je nitro koopt, en dat is opgegaan tijdens race, moet je dat opnieuw nitro kopen of is het er de volgende race weer? Verder vind ik het een beetje jammer dat je in de stad echt op de wegen moet blijven en niet lekker, zoals in Midtown Madness 3, tussen de gebouwen en trapjes op en af kan rijden. Toch een goed spel.
Om je visuele sterclassificatie de lucht in te krijgen en om PIMP te zijn op een tijdschrift Nope, geen eigen soundtracks, helaas Als je nitro op is kun je verschillende dingen doen: - Je rijdt de race uit en in verkennen/cruise heb je weer een volle bus nitro, zo ook je volgende race - Ook kun je in NFSU2 gebruik maken van de Racebreker functie. Als je "stunt", dan krijg je ook weer extra nitro. Powerslide, Hydro's, tegenstander inhalen en een ronde als eerste doorkomen krijg je extra nitro mee. Als je tegen verkeer opbotst, gaat er wat af van je nitro
Het enige wat me niet echt bevalt aan het spel zijn de outruns.Het heeft meer met geluk te maken og je wint.Als een tegenstander niet crasht kom je er bijna niet 300m weg of het duur verschrikkelijk lang (ik had een keer 8 minuten nodg)
Daar ben ik het mee eens, alleen is dat voor mij niet het enige wat me niet bevalt aan NFSU 2. Zo vind ik het spel te makkelijk (ook op hard), omdat je bijvoorbeeld eerder wint wanneer je niet remt in een race dan wanneer je dit wel doet. Wanneer je met je auto ergens tegen aan knalt dan schiet je als een tiet naar voren. Ik had liever zoiets gezien als in PGR 2. Verder vind ik het vrij rondrijden in de stad in het begin leuk, maar na verloop van tijd begint het toch wat te vervelen. Veel races die niet op de kaart staan zijn vaak te vinden op een onmogelijk vindbare locatie. Dat wekt bij mij zo nu en dan wat frustraties op. Ook de telefoontjes en smsjes die je om de haverklap om je oren krijgt gaan na verloop van tijd irriteren. Tevens bevat het spel regelmatig framedrops. Niet echt storend, maar eigenlijk onbegrijpelijk gezien de Xbox genoeg power heeft om dit te voorkomen. Leve EA en haar multiplatform games. Buiten dit alles zijn er weinig kritiekpunten van mijn kant. Al zou ik het spel met een cijfer moeten waarderen, dan zou NFSU 2 van mij een 8 krijgen.
Dat is waar.Vooral in de URL races heb je je rem eigenlijk niet nodig Misschien heb ik NFSU2 nog niet lang genoeg gespeeld maar ik vind het vrij rondrijden nog wel leuk. Ik heb nog geen framedrops meegemakt behalve soms bij Street-X races. Ik vind het verder wel een leuk spel alleen vraag ik me af hoe lang het blijft boeien.De kans is wel groot dat ik het spel nog ga ruilen in de winkel(heb nog een week te tijd)
Klopt het dat als je de "secret" races van een eerder level via worldmap alsnog doet je er geen geld voor krijgt?
Dat klopt, dan krijg je er geen geld voor, maar telt het alleen maar mee voor je percentage. Die secrets races zijn trouwens onmogelijk te vinden zoals qlimaxter net al zei. Echt heel irritant, en als er nou ergens stond hoeveel races je hebt per stage, maar nee, als je alle races op de kaart doet zit je al over de 100% en denk je, leuk, kan ik mooi verder. Kom je daarna op de World map heb je nog tien races niet voltooid . Dat systeem had echt wel beter gekund.
Zodra het laatste deel van de stad wordt geopend kan je nieuwe deuren kopen. Je moet dan naar zo'n gele shop rijden in het nieuwe stadsdeel. Zelf zat ik op dat moment op ongeveer 60% (kan ook minder zijn).
Jep, ook motorkappen. Bij die laatste Car Specialties shop in Coal Harbour krijg je naast die deuren ook motorkappen.
Gelukkig, Ik vind de NFS-games de normale altijd nog super. Het moet een soort van tegenstander worden van Forza. Gewoon pijlsnelle Ferrari's, lamborgini's en Porsches, maar ook Skyline's, Supra's en Eclipse's en dat over leuke buitenaf-wegen. Wat ik me ook afvraag is hoe ze het gaan doen met de auto's. Na NFS: Hot Pursuit 2 kwam ineens underground, waar je allerlei bumpers aan je auto kan hangen, stickers op je kar kun plakken en je wagen helemaal vol kan stampen met upgrades binnenin. Als je bij NFS9 alleen maar auto's kan kiezen en de kleur kan kiezen, dan is dat wel een terugval.
Heeft iemand al een keer een SUV-race gereden hier? Het lijkt me opzich wel grappig namelijk, maar ik stop me geld toch liever in een Mustang GT als ik die krijg... Is het echt een misser als je gewoon aan het eind van het spel kijkt of je nog geld over hebt om een SUV te gaan pimpen??
Je mist er niets aan, omdat de tegenstanders in gewone sportwagens blijven racen. Het racen word er daardoor wel moeilijker (lees: oneerlijker) op. Je kunt dus net zo goed wachten totdat je het spel hebt uitgespeeld.
Ik heb al door mijn career verschillende SUV-races gereden, zonder dat ik hem opgepompt had. Nu heb ik toegang tot sommige races via de Wereldkaart, daar kun je ook met je andere auto's meedoen (ik met mijn 10,0 sterren gepimpte 206 tegen allemaal suv's driften). Die SUV-races zijn verder niks geen aparte races. Dezelfde races als je met gewone auto's doet, maar deze zitten er in, omdat je met een SUV geen andere auto's kunt bij houden in races en zo kun je toch (als liefhebber) in je stoere bak racen. Ik gebruik mijn SUV's alleen maar voor het pimpen en door de stad rijden.