1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat ik me afvraag, heeft dat tunen bij Dyno Track wel zin? want ik had laatst gewoon ff bij Aanpassen een autootje getuned (ff alles der op der aan, 10 ster :cool:) ik dacht 'k doe maar ff een keer zo'n Dyno Track. Ik pas dus nix aan op mijn auto en ging ff het Test Track op. Ik doe het een paar keer en haal dus op de 0 - 100 meter in 1,44 sec :confused: (heel realistisch :p) Kan dit dan dus nog sneller alles je wat aanpast?.
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft het tunen daar ook geen enkel effect. Zelf heb ik het nog nooit gedaan, omdat ik toch alle races wel won. Ik denk niet dat je nog veel sneller kunt gaan dan die 1,44 sec iig.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    zijn die 1,44 sec met of zonder NOS?
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik met de snelste auto's op de test-track geen lachgas (dit zit trouwens wel ingebouwd), dan doe ik er tussen de 2-3 seconden over, dus ik neem aan dat dit met nitro zal zijn.

    Ik tune opzich helemaal niks, behalve de instellingen voor Street X. Hier verloor ik heel af en toe wel eens en waren de winstmarges klein. Die heb ik aangepast (meer acceleratie/minder speed bijv.) en toen ging het wel een stukje makkelijker in de echte races zelf. Bij de rest heb ik het nog nooit nodig gehad.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Welk niveau speel je? Speel zelf op easy en dan is er helemaal geen tuning nodige :)
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, op easy niet nee. Nu speel ik op hard, maar op medium heb ik hem vooral veel gespeeld, toen was alles nog een eitje, maar Street X is gewoon een handicap van mij.
     
  7. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is egt zo ongeloofelijk makkelijk op easy dat het gewoon niet leuk is om te spelen, alleen als ik iets echt niet kan halen na 30× proberen, dan overweeg ik hem op easy te zetten.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het spel bied zelfs op hard geen uitdaging.Ik ben meteen met hard begonnen en hooguit 2 à 3 dragraces moest ik overdoen, de rest heb ik in 1 keer gehaald.Maar de Street X races won ik meestal ook met kleine marges (meestal had ik iets van 3 sec voorsprong ofzo)
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb het spel zelf niet... maar kun je het niveau zelf bepalen voordat je begint? en waar staat hij standaard op?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    in het options menu kun je het nieveau veranderen.Staan standaard op normaal
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  12. Lord Nikon

    Lord Nikon - Live Enabled -

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand misschien een plaatje van de map waar alle shops enzo opstaan want ik heb er nog steeds wat niet gevonden en ik heb het hele internet afgezocht maar ik kon het niet vinden
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Alstu...

    [​IMG]
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Megalow Parts :confused: die moet ik ook nog...en der staat nog wel dat ik alle verbogen dingen heb, naja zometeen maar ff halen :cool: GJ Qlimaxter..
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bij Megalow parts kun je de meeste preformance spullen goedkoper krijgen dan in de preformance shop (alle level 1 en 2 preformance updates zijn er te koop)
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, alle LvL 1&2 performance-upgrades zijn er te krijgen. Als je een hele kit koopt, dan krijg je 20% korting op een hele kit, bij andere performance-shops krijg je 10%. Voor level 3 moet je toch op zoek naar een andere shop. Megalow zit noord-west in het level1 gebied, Bij Stadium ergens.
     
  17. JDA

    JDA Guest

    Wanneer unlock je de opel corsa 1.8 ??????????????????????
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    net als in je andere topic:Die is van begin af aan al beschikbaar.Die moet je niet unlocken
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  19. JDA

    JDA Guest

    ALS DAT ZO IS BEN IK EEN MOGOOL EN DAT BEN IK NIET! NEE, die is dus NIET vanaf het begin beschikbaar...

    zucht...
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je de Career mode begint kun je meteen de Corsa kiezen.Of je moet een Amerikaanse versie hebben (lees :Illegale versie) daar zijn andere autos dan in de europeese versie.Het kan dus zijn dat je helemaal niet met een Corsa kunt spelen
     

Deel Deze Pagina