Wat ik me afvraag, heeft dat tunen bij Dyno Track wel zin? want ik had laatst gewoon ff bij Aanpassen een autootje getuned (ff alles der op der aan, 10 ster ) ik dacht 'k doe maar ff een keer zo'n Dyno Track. Ik pas dus nix aan op mijn auto en ging ff het Test Track op. Ik doe het een paar keer en haal dus op de 0 - 100 meter in 1,44 sec (heel realistisch ) Kan dit dan dus nog sneller alles je wat aanpast?.
Volgens mij heeft het tunen daar ook geen enkel effect. Zelf heb ik het nog nooit gedaan, omdat ik toch alle races wel won. Ik denk niet dat je nog veel sneller kunt gaan dan die 1,44 sec iig.
Ik gebruik met de snelste auto's op de test-track geen lachgas (dit zit trouwens wel ingebouwd), dan doe ik er tussen de 2-3 seconden over, dus ik neem aan dat dit met nitro zal zijn. Ik tune opzich helemaal niks, behalve de instellingen voor Street X. Hier verloor ik heel af en toe wel eens en waren de winstmarges klein. Die heb ik aangepast (meer acceleratie/minder speed bijv.) en toen ging het wel een stukje makkelijker in de echte races zelf. Bij de rest heb ik het nog nooit nodig gehad.
Nee, op easy niet nee. Nu speel ik op hard, maar op medium heb ik hem vooral veel gespeeld, toen was alles nog een eitje, maar Street X is gewoon een handicap van mij.
Hij is egt zo ongeloofelijk makkelijk op easy dat het gewoon niet leuk is om te spelen, alleen als ik iets echt niet kan halen na 30× proberen, dan overweeg ik hem op easy te zetten.
Het spel bied zelfs op hard geen uitdaging.Ik ben meteen met hard begonnen en hooguit 2 à 3 dragraces moest ik overdoen, de rest heb ik in 1 keer gehaald.Maar de Street X races won ik meestal ook met kleine marges (meestal had ik iets van 3 sec voorsprong ofzo)
ik heb het spel zelf niet... maar kun je het niveau zelf bepalen voordat je begint? en waar staat hij standaard op?
heeft iemand misschien een plaatje van de map waar alle shops enzo opstaan want ik heb er nog steeds wat niet gevonden en ik heb het hele internet afgezocht maar ik kon het niet vinden
Megalow Parts die moet ik ook nog...en der staat nog wel dat ik alle verbogen dingen heb, naja zometeen maar ff halen GJ Qlimaxter..
Bij Megalow parts kun je de meeste preformance spullen goedkoper krijgen dan in de preformance shop (alle level 1 en 2 preformance updates zijn er te koop)
Ja, alle LvL 1&2 performance-upgrades zijn er te krijgen. Als je een hele kit koopt, dan krijg je 20% korting op een hele kit, bij andere performance-shops krijg je 10%. Voor level 3 moet je toch op zoek naar een andere shop. Megalow zit noord-west in het level1 gebied, Bij Stadium ergens.
ALS DAT ZO IS BEN IK EEN MOGOOL EN DAT BEN IK NIET! NEE, die is dus NIET vanaf het begin beschikbaar... zucht...
Als je de Career mode begint kun je meteen de Corsa kiezen.Of je moet een Amerikaanse versie hebben (lees :Illegale versie) daar zijn andere autos dan in de europeese versie.Het kan dus zijn dat je helemaal niet met een Corsa kunt spelen