1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Of in de Amerikaanse versie heet de wagen geen Opel Corsa maar Vauxhall Corsa. ;)
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    de amerikaanse versie hoeft niet perse illegaal te zijn... als je een amerikaanse Xbox hebt, en de spellen gwoon uit Amerika laat overvliegen/varen.. is er nix aan de hand...

    en wat betreft vauxhall... k d8 dat die naam alleen in engeland voorkwam.. maar ik kan me vergissen.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je maakt me niet wijs dat je een spel als NFSU2 uit amerika gaat importeren (maar het kan wel nartuurlijk :))

    Maar om weer ontopic te gaan: Zit er eigenlijk downloadble content bij NFSU2 (dus voor nieuwe autos)
     
  4. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    nee op de doos van het spel staat niet het vakje met download content aangevinkt.
    helaas. :'-(
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn, om nog maar es ff offtopic te gaan, de spellen in Amerika zijn goedkoper. dus is het de moeite waard om ze daaruit te importeren, ondanks de hoge verzendkosten, zal de prijs lager uitvallen dan wanneer je het in Nederland koopt. daarnaast, in Amerika komen spellen vaak (bijna altijd,uitzonderingen daargelaten) eerder uit, waardoor je ze eerder kan spelen.. dat zijn tog wel redenen om in Amerika te kopen... desondanks ben ik er niet geheel van overtuigd of het legaal is, maar er lijkt mij nix illegaals aan, zolang je ze niet doorverkoopt
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je NFSU2 gewoon in Nederland hebt gehaald, dan is de Opel Corsa 1.8 direct unlocked als je de Nederlandse Taal kiest. Kies je de Engelse taal, dan heet hij Vauxhall Corsa. Het teken is ook anders, maar de auto is exact hetzelfde. Ik weet niet wat er gebeurt als je Zweeds kiest, maar het lijkt mij dat het gewoon Opel blijft.

    Ik heb op de PC de Amerikaanse versie gehad van NFSU en daar heette het kleine autootje ook Vauxhall. Vauxhall is alleen in Engeland, in Europa heet het Opel en Australiƫ is het onderdeel van HSV, verder zijn er geen andere benamingen voor het merk. In de VS is Opel dacht ik alleen import, maar dat kan ik mis hebben.

    NFSU2 heeft geen Downloadable Content.
     
  7. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    US games NTSC, europese XBOX is PAL. Lijkt me niet dat meneer een NTSC xbox heeft, want die moet weer omgebouwd worden om PAL af te spelen.

    Nee, het importeerverhaal is imo bullshit :)
     
  8. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    die is WEL vanaf het begin beschikbar, mongool
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, voor jou is het stierenpoep, maar hij kan ook een US xbox hebben, die NTSC is. Hij zou echt niet de enige zijn op xbw met een US Xbox.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    jha.. je hoort er vaak zat over op andere forums hier
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 URL en dan heb ik de Mustang GT:):) Ik heb nu wel een beetje genoeg van m'n 106'je... En bijna het laatste deel van de stad ge-unlockt... Het blijft een vet spel!!!
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik ben naar mijn 106 overgestapt op de Audi A3 _O_, wat een auto :)
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dies ook wel kicke. Ik was alleen bang dat ik geen geld meer had om de Mustang GT helemaal om te bouwen als ik m'n geld weer ergens anders in gaan stoppen... Bovendien vind ik een spoiler op een hatchback echt lelijk... Maar de A3 is wel de mooiste die erbij zit:)
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Met die psoiler heb je wel gelijk, maar als e de laatste 2 delen van de stadt unlocked krijg je genoeg geld binnen
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    O mooi, dan kan ik op het laatst ook nog ff wat races doen met de 3000GT, want dies ook vet:)Hoe ver ben je nu trwns dan?
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    In Niveau 5 direct aan het begin ben ik ook maar begonnen met mijn Nissan Skyline volledig op te pompen tot lvl 3. een lvl 4.nogwat stercalssificatie erbij en toen had ik 2 complete auto's. Als je niveau 5 uit hebt gespeeld, dan stik je in het geld. Alle 5 auto's compleet opgepomt en aardig gepimpt, nog een ton op de rekening.

    Daar kunnen Vin Diesel en Paul Walker een puntje aan zuigen in TF&TF en 2F&2F :D
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Stik je van het geld of zwem je in het geld denk ;) :p Maar dat is wel een goede zaak, de laatste paar auto's wil ik eigenlijk allemaal wel ff mee scheuren... Ik heb nog genoeg races op de World Map staan als ik klaar ben, zoals het er nu naar uit ziet...
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Grrr, je doet net als mijn voormalig leraar Nederlands :D.

    Als je eenmaal de laatste officiƫle race hebt gereden, heb je alles tot je beschikking in het gewone menu aanpassen/customize. daar ben ik nu nog steeds veel mee bezig. Kost niks en je kan echt alles uit proberen
     
  19. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag zou ik van jullie weten welke auto het lekkerst rijdt als je hem volledig getuned heb (met argumentatie please).
    Zelf rijd ik in de A3 of Skyline. In de garage staat een standaard mustang, - impreza & mijn hyundai.
    Welke auto is het waard om voor te sparen om te tunen?...
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vind ik de auto's die als laatste unlocked worden het beste rijden. Auto's die imo de moeite van het sparen waard zijn:

    -Nissan Skyline
    -Subaru WRX
    -Mitsubishi Evolution

    Je kunt het natuurlijk ook zelf even testen door een quickrace te starten. Daar staan per slot van rekening alle auto's die je ge-unlocked hebt.
     

Deel Deze Pagina