Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dit is zo'n vraag waar iedereen verschillend op antwoord. De Skyline rijdt fijn, maar ik vind persoonlijk de mazda's MX-5, RX-7 en vooral RX-8 ook heerlijk rijden. Als ik een auto volledig moest tunen en al mijn geld in steken, dan had ik persoonlijk de RX-8 gedaan.

    Maar je Audi A3 is sowiezo ook al een fijne bak, daar kun je ook verder mee gaan.

    Maar ik raad je idd aan qlimaxter zei, gewoon zelf uittesten in quick-race welke auto(s) jij persoonlijk het fijnste vind rijden
     
  2. Robinho

    Robinho Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net de melding van congratulations met het uitspelen van de game terwijl ik pas op 69% van het spel zit. Wat moet ik nu doen?!
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Die vraag is volgens mij al een paar keer beantwoord in de helpthread, maar hier gaan we nog een keer.

    Ga naar je garage, daar kan je via de world map in de verschillende stages kijken welke races je al hebt uitgespeeld en welke niet. Dan kun je ze via daar alsnog doen. Je krijgt er in principe geen geld voor, maar er is een simpel trucje om toch geld te winnen. Restart de race en als je finished krijg je toch je geld.
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk de Mustang GT en.... Wat een kutbak! Hij is echt onwaarschijnlijk mooi, maar de handling is net iets meer dan de helft van m'n 106'je:confused: Dat is echt triest, dat wordt alleen maar dragggen ermee, want op 'hard' kun je het echt wel vergeten dat je daar sprints en circuits mee gaat winnen en al helemaal geen Street X's. Maar ja, hij is wel supermooi. Nog even en ik kan m'n deuren en motorkappen onder handen nemen:D
     
  5. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Een realistische weergave van de echte Ford Mustang dus. Ik heb hem zelf niet, een keertje in gereden en in aanpassen heb ik er een helemaal verneukt qua pimpen. Is soms ook leuk.
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee die van mij is wel vet mooi. Fel geel, echt vet. Maar het is zo irritant om er foto van te maken, als je hem gwoon op de pc is het ff 1 knopje. Ik heb nooit echt zin om helemaal toestel te gaan pakken enzo als ik zit te spelen :) Maar ik ben gewoon aan het racen met de 106, de Mustang gebruik ik voor het draggen (daarin is ie wel onwijs relax). Ik zit even zonder al teveel geld (15K ofso), maar weet je toevallig nog een auto met een hoge handling? Dat is met sprint en circuit wel echt belangrijk, heb ik vooral met de Mustang gemerkt :eek: :p .
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij NFSU2 is handling niet belangrijk, omdat het spel gewoon al heel makkelijk is. Maar om toch antwoord te geven op je vraag, zou ik even bij Mazda aankloppen voor een MX-5, RX-7 of RX-8
     
  8. Daaf gamer

    Daaf gamer Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem ik zit +-80% van het spel en ik kreeg z'on sms met daarop proficiat, blablabla en ook nog da ik alles geunlocked heb, maar ik heb de wide body kit nog niet
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de bodykits op 2 manieren verkrijgen:

    1) Je neemt het op tegen auto's die door de stad rijden waartegen je kan racen zodra je ernaast gaat rijden. Één van die keren dat je wint zul je de kans krijgen een unieke upgrade op te halen waarbij je mag kiezen uit diverse widebodykits.

    2) Je speelt het spel uit. Hiermee bedoel ik niet 100%, maar de laatste race die wél genoteerd staat op je kaart. Je kunt nu naar de shop gaan waar je de bodykits kunt kiezen en voila, daar staan de widebodykits. Ik weet niet zeker of dit in Underground mode het geval is, omdat ik dit nog niet heb geprobeerd. Het is wel mogelijk als je een auto via het hoofdmenu custumised.
     
  10. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen dat als je het hebt uitgespeeld, het nogsteeds 98% aangeeft ?
    Ik heb namelijk alle races gecomplete, ook alles van de World Map (dit heb ik 3x nagekeken :p ) En echt alles staat op complete. Is dit een bug ofzo, dat je geen 100% kan halen ?
     
  11. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat je de SUV races niet hebt gehaald? want bij mij staat wel 100%
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik voor de RX7, die heb ik toevallig nog in m'n garage staan ook. Effe wat geld sparen en dan heb ik weer wat origineels om mee te sprinten en te circuit-en... Ik vind trouwens wel dat er te weinig drags in zitten. Bij de tutorial van de drag zeggen ze volgens mij nog iets van: Drag is what it's all about in the Underground Racing. Zoiets. En het is natuurlijk ook zo dat het hiermee 'begonnen' lijkt te zijn, kijk maar naar The Fast And The Furious... Maja, bedankt voor de Mazda-tip en ik ga weer effe wat geld verdienen:)
     
  13. roydaboy

    roydaboy X-BoX man

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um zelf op de pc is vet spel hele verbetering op nfsp 1
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    gaat best snel vervelen... :{
    weet iemand trouwens hoe die laatste hydrolica werkt ?? _O_
     
  15. Robbiertje

    Robbiertje New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die heb ik nog niet vrijgespeeld :'-(
    wat vinden jullie van de Hyundai Coupe :confused:
     
  16. Robbiertje

    Robbiertje New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij Street X met mijn 106, de rest gaat met mijn Hyundai Coupe.
    De kutste races rij ik ook met mijn 106.
     
  17. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is momenteel mijn wagen waar ik alles mee unlock. maar de michubitchi eclips gebruik ik voor het betere driftwerk.
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dus een 106 voor de circuits, sprints, street x en URL (driften doe ik niet, vind ik echt geen fuck aan...) en de Mustang GT voor de drag. Ik had nog nooit zo'n testrun gedaan, alleen af en toe gekeken hoe snel m'n auto's naar de honderd gingen enzo. Maar ik ga laatst die Mustang GT afstellen om er alleen maar drags mee te rijden en op een gegeven moment had ik een mooi evenwichtje tussen acceleratie en topsnelheid, ging ik een testrun doen... Op een gegeven moment had ik de eerste 2 schakels perfect, schiet ie zo naar voren... Had ik 0-100 in 1.44 seconden!!! Echt supervet. Daarna ff drie drags gedaan, alle drie in een keer gewonnen:). De Mustang GT is een heerlijk dragmonster :p . Ik heb nu trouwens alle auto's, ik kan echt niet meer kiezen straks. Niet echt genoeg geld om ze allemaal om te bouwen. Ik zat laatst tot half 2 's nachts te racen omdat ik elke keer iets net niet kon betalen. Nu heb ik nog precies 73euro over :D
     
  19. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Boekje misschien eens lezen :{, daar staat het haarfijn in uitgelegd.

    Ik heb zelf eigenlijk alleen nog maar met de Corsa geraced, gewoon vanaf het begin iedere keer nieuwe onderdelen erop gezet en ik win alles nog steeds met gemak. Ook wel relaxed met die unieke onderdelen, hij is inmiddels al ruim 10 sterren. Het is dat ie dan niet meer verder gaat, maar anders was ie nu iets van 11 sterren geweest.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ja ik heb deze game ook uitgespeeld met alleen maar de corsa, zwaar chille bakje is dat.
     

Deel Deze Pagina