1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zij xbox zou wel niet meer helemaal legaal zijn. Of hij zit met het CC probleem. Dan is ps2 een leuke oplossing. Toch vind ik de console versie (nog) slechter dan de pc versie. Controles op pc zijn fijner. Vond het op pc al geen top game, maar op xbox valt ie helemaal egen.

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Mwhoa, zo'n slechte (Xbox)game vind ik NFSU2 niet. Hij had alleen een stuk uitdagender gemogen van mij. De besturing is wel ok, alleen wanneer je tegen iets aanknalt vlieg je op de een of andere manier altijd de weg weer op. Hierdoor is het gunstiger om in een race niet te remmen, maar gewoon botsautotje te spelen. :{

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vind het gewoon niet zo'n goede game. Graphics zijn niet super (vallen met een beetje tegen in vergelijking met pc. Draai op vrij lage opties dus niet dat ik extreem systeem heb), besturing vind ik niet goed en moeilijkheid is ook te laag. Jammer maarja. Wel leuk om, zo af en toe, wat rond te crushen in je skyline GTR :)

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Flop van het jaar als je t mij vraagt

5. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat...?

NFSU 2 is imo geen topper, maar de slechtste game van het jaar gaat mij wat te ver. Het tunen is goed uitgewerkt en ook de speelduur en het gevoel voor snelheid zijn dik in orde.

6. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Keej thnx

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Besturing zuigt vind ik. Dat is toch wel 1 van de belangrijkste aspecten in een race game. Flop van het jaar vind ik ook beetje ver gaan, maar hij ligt wel ver onder het vriespunt ;)

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 100% van de onderdelen, maar nog geen widebodykits. Hoe krijg ik die?

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet geloof ik un bepaald aantal outruns halen (kdacht 10) in het laatste niveau. Als je het uitgespeeld heb krijg je ze ook niet, maar in het hoofdmenu en dan aanpassen heb je ze ineens wel. Dit is tenminste bij mij het geval.

10. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg een wide body kit na het winnen van een outrun.
    nadat ik had gewonnen kreeg ik een telefoontje van de verliezer dat ik binnen een bepaalde tijd in een shop moest komen.
    daar kon ik kiezen uit een paar wide body kits.

11. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook voor de suv bodykits krijgen dat zou wel vet zijn.

12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nope, dat kan niet, maar een SUV met Bodykit is juist verrot, lijkt me

13. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje!
    Ik zit op 48% van het spel en ik heb bijna mijn 3e sponsor deal af. Maar ik moet een 6 star rating hebben bij men auto. Maar ik zit nu op 5.75 en ik heb nog mar 35 geld. Ik kan geen races meer rijden, er zijn in eens ook geen opponent cars meer dus outrun kan ook niet, en ik heb de hele stad doorzocht voor hidden races maar ik vind niks meer! Weet iemand wat ik nu kan doen? Ik moet die 6 star rating krijgen, zodat ik de laatste URL race kan rijden en dan is de deal compleet en kan ik weer verder! 8)

14. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je al je geld dan aan uitgegeven?
    misschien kun je wel in een SUV rijden, dan zijn er nog SUV races en misschien ook weer nieuwe outruns met SUV's.

15. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik had al een auto van mijn sponsor deal maar ik heb nu een Mustang GT ingeruild voor mijn 1e wagen, Peugot 206, en daarna heb ik verzameld voor visual rating, maar nu zit ik op 5,75 en zonder geld |:-
    En ik heb geen SUV...

16. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Komt omdat je aan je 206 ook behoorlijk wat hebt uitgegeven, dat had ik namelijk eerst ook. Je hebt dan weer enorm veel geld nodig om ook een tweede auto volledig te stylen. Dat lukt in het begin niet. De enige optie is eigelijk opnieuw beginnen in je career en dan zijn er twee opties:

1. Je "Hatchback" max-pimpen
    De eerste auto die je kiest blijven houden en telkens als er een nieuwe upgrade is, deze kopen voor die auto en verder geen aandacht besteden aan je andere auto's. Zo blijf je altijd maximaal gestyled en tegen het einde van de career-mode, in level 5 en daarna, heb je geld zat om al je auto's maximaal te pimpen.

2. Geld sparen
    De tweede optie is minimaal geld uit te geven aan je eerste auto totdat je de auto hebt die je wilt hebben. Dit betekend dat je in het begin zo lang mogelijk niks uit moet gaan geven aan je auto, totdat het moeilijk word voor je om je tegenstanders te gaan kloppen. Dan moet je voor een motor-upgrade of een motor-chip upgrade gaan. Je zorgt dat je het minimale uitgeeft om een 1-ster/2-ster/3-ster/etc. classificatie te hebben en als je eindelijk de auto hebt die je wil hebben (in dit geval je mustang), dan haal je die en besteed je zoveel mogelijk geld aan alleen die auto, verder niks. Altijd zorgen dat je bankrekening niet extreem laag is dat je helemaal niks meer kunt, want zoals ik al zei, op het laatst krijg je zoveel geld, dan kun je alles. In Niveau 4 heb je al wel zoveel geld, dat je je mustang top kan stylen. Het is wel verstandig om niet je eerste auto in te ruilen, maar een andere fabrieks-auto.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm je 1ste Punt klopt niet helemaal want ik heb ook mijn Eerste Bak gepimpt met alle onderdelen die der te koop waren als ik weer is wat Unlocked had. En daarna had ik geen geld meer over om 1 bak te veranderen

En dan kom je met 1. ''Je "Hatchback" max-pimpen'' aan Volgens mij zeg je dan prcs hetzelfde, of lees ik dit verkeerd, Zoja denk dan maar Metal Mark heeft weekend :+

Edit:// D'oh ik lees het helemaal verkeerd, sorry je had het wel goed.

Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  18. j4cky

j4cky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    metal mark .

je kan naar rechts drukken om ergens heen te rijden .
    ;) maar hoe kun je zien als je een drack wild doen .
    doei _0/

19. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: je vraag is een beetje onduidelijk

20. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoelt: Hoe krijg ik zo'n pijltje boven mijn auto te zien van een track waar ik heen wil? In dat geval: simpel. Ga naar je kaart en daar kun je een knop indrukken voor navigatie. Dit staat in het scherm welke knop dit precies is. De pijl zal nu wijzen naar de race of shop die jij hebt geselecteerd in de kaart.

Als je dit niet bedoelt, dan mag je jouw vraag toch wat duidelijker formuleren.

Deel Deze Pagina