Die pimp bakken proppen ze er alleen in voor de nigg*z.Verpest het helemaal vind ik, lelijke rot dingen
Juist ja. Weer zo'n lekker zinnige post van je. Ik vind het wel koel, beetje variatie in de auto's. 'k hoorde ook al dat er een Hummer H² in zou zitten.
een hummer h2? haha die houd een rollator nog geen eens bij met dat lompe gewicht van die bak, ut zou wel vet zijn, maar ik vraag ut me af!! laat staan een nissan skyline ofzo :{
Denk eerst even na voordat je iets post, want deze discriminerende opmerking slaat werkelijk nergens op. Ik ben blank, maar vind die bakken wel vet. Helemaal als ze omgebouwd zijn met grote velgen, neon en stickers. _0/
Gamespot.com heeft haar preview van Need for Speed: Underground 2 online gezet. Lees de preview hier. Bekijk de video preview hier. Opvallende punten: Een aantal nieuwe speelmodes. Meer verkeer. Betere besturing. Weersysteem (regen). Verbeterde graphics. Al met al ziet het er goed uit voor de game.
ze zeggen "verbeterde graphics" maar zal dat het spel dan niet meer laggen (frame drops) want bij NFSU was dat regelmatig... hoop wel dat ze daar iets aan hebben gedaan, want ik wil heel graag dit spel op de xbox hebben (wegens teslechte pc )
[New Screens] Klik hier voor meer screenshots. [TV] Afgelopen zaterdag werd het spel behandeld in Gammo en tevens werden er wat (oude) beelden vrijgegeven op Gamekings. Heb je het gemist? Kijk op desbetreffende sites om te zien wanneer je de herhaling kunt zien.
BURGER KING!!!! yaaaaay ik ga zeker wel verschillende getuned auto's voor de verschillende races maken, en dan zo'n dikke hummer h2 met alles erop en eraan voor de fun *) zou er ook iets zijn van een soort showmode? van dat je ergens naar toe rijd en dat je je wagen als het waren showed en dat je dan ook andere auto's ziet zeg maar? zal wel style zijn dan
Ja dat kan. Het blijft dan wel bij 1 tegen 1. Dus niet meer dan 2 spelers en geen computer gestuurde tegenstanders wanneer je gebruik maakt van deze optie. Tevens is er Xbox Live ondersteuning. Nee, voor zover bekend zal er geen speciale "showmode" aanwezig zijn in Need for Speed: Underground 2.
Ik ben geen fanboy, maar de kwaliteit van GT4 wordt hier niet eens benaderd. Is ook eigenlijk een vergelijking van niks. Forza heeft nog niemand gezien dus daar laat ik mij niet over uit. Speel voor de grap GT4 prologue eens, dan weet je wat een echte race game is.
Het is niet echt de concurent van gt4 of wel? Persoonlijk denk ik dan meer aan midnight club nummer 3 als concurrent en dan moet ik je gelijk geven, ik wacht op die game.