Ja, je kan meerdere auto's bezitten. In het begin nog niet maar aan het eind kan je tot 5 auto's bezitten. Dus wat qlimaxter zegt klopt niet
deze bijvoorbeeld, lees helemaal onderaan http://xbox.ign.com/articles/565/565852p1.html en mezelf, want ik heb nu ook 2 auto's
Verkoopt Intertoys 'm nou alwéér voor de releasedatum? Ze hadden vorige week bij Halo2 al een waarschuwing/boete gehad? Naja, ze moeten het zelf weten!
Voor diegene die het spel al hebben. Zit er ook System link op? En zo ja, Hoeveel spelers? Ik lees bij geen enkele review dat er system link mogelijkheid is.
Ik heb hem ook gehaald, Music Store te Hendrik Ido Ambacht(ja lange naam) ...enuh hijs super mooi en vet...en de liedjes zijn nu al beter dan de vorige liedjes..En die stad is zo f*cking groot...De beginauto`s, peugeo 206, peugeo 106,Opel Corsa en nog 2 die ik ff nie meer weet.
Er zijn zoveel winkels die ze voor de releasedatum verkopen. Maar meestal zijn het de kleinere winkels, niet van die grote winkelketens...
Ik heb em zondag besteld, bij GCshop, maar bij nader inzien wil ik toch nog ff wachten. Ik heb een mailtje gestuurd om te annuleren, maar de orderstatus zegt sinds ik het mailtje heb gestuurd, dat ie verzonden is. Ik probeer te bellen maar niemand neemt op.... Hoe kan ik erachter komen dat de toch bestelling geannuleerd is? Ik heb in het mailtje de factuurnummer, naam enzo vermeld. Als ik het morgen opnieuw probeer dan moet ik 10% betalen om te annuleren.
ik zoek een body shop heb al een graphics shop gevonden en een performance maar ik kan die vervloekte body shop niet vinden
van welke console zijn deze screens ? En hoe is de FPS op de xbox van dat spel ? Ik heb hem wel op de PC maar console gaming is beter dus mensen die dat weten ?
kep m ook gehaald bij Intertoys. Gast stond raar te kijken toen ik een gesealede vroeg...strax spelen, eerst nog leren.... edit: Ik hoop trouwens dat de custom soundtrack erin zit.....heb al een aantal nummers.. Joe Budden - Pump it up Ludacris - Act a fool G Unit - Poppin them thangs Terror Squad - Lean back Fat Joe - We Ridin'