Is het muziek trouwens weer zo vet als deeltje 1, met Lil Jon -- Get Low ....wanneer komt tie uit voor xbox?
muziek is zeker wel vet, maar het herhaald snel dus ik speel zonder muziek vind het geluidje van mun auto tog wel wat mooier om aan te hooren alsk speel
met welke auto's kan je online racen....? k hoop ook gewoon met de auto van de career mode?? laturrrrrr
jaaaaaaaaa ik heb hem gekocht!! echt een te gek spel!! de eerste deel was al zo fantastisch. iemand racen online??
ik ga vandaag kopen, lijkt me echt super, hij kwam vandaag pas bij freerecordshop in tilburg zeiden ze
nee ga nog ff niet online, ben eerst nog ff met de career bezig.. heb nu de hyundai coupé, wel getuned en uitgebouwd, mooi hoor dat V6 geluid
Heb hem gisteren binnen gekregen via GC shop, wat een heerlijk spel. Machtig veel beter dan het 1e deel en die was al meesterlijk. Ik ben begonnen met dat kleine Peugeotje, die's nu helenmaal gepimped, heb ook nog die Hummer en een Lexus. Die Lexus gaat ook lekker man
Ik heb het spel ook gekocht. Machtig mooi spel. Maar waarom zetten ze op de achterkant van het dvdhoesje dan Custom Soundtracks. Ok Ok Ik begreep nog wel dat het spel dat niet ondersteunt, maar ik vind het wel lullig zovan: He zou dat leuk geweest zijn als we dat ondersteunen? Fucked up. Maarja als ik system link kon doen, dat wel op de Amerikaanse site droog staat vermeld, zou ik prachtig gevonden hebben. Maarja ik heb geen Xbox-live en ik kan ook niet in bezit komen vanwege Credit Card. Als er iemand weet hoe ik system link kan gebruiken met NFSU2, Please! some information.
Het was nog niet aangekondigt, dus wellicht heb je het over het hoofd gezien. Plaatjes met je NFSU 2 Car worden voortaan hier gepost. Voor overige info en vragen over NFSU 2 kunnen jullie hier terecht. Ik zal dit verwerken in de eerste post.
maar ff vraagje mensen als je dus een 2de wagen hebt gekregen/gekocht moet je dan ok alle nieuwe engine upgrades kopen of is het ook mogelijk om die van je ouwe bak over te zetten
een vraagje over multiplayer offline: kan je ook met z'n tweën een beetje rond rijden door de stad...of heb je alleen de standaard dinge om tegen elkaar te doen (drag, circuite, sprint, etc.)?
ik heb hem ook alleen nu nog LIVE :{ Maar moet je dat geluid check gewoon perfect beter kan niet en als je een upgread doet verandert het geluid mee of het nu de moter of turbo is NFSU 2 Rules big time