Ik heb de game nu ook maar wat voor pc moet je hier in godsnaams voor hebben??? Ik heb een p4 3.0ghz 1024 geheugen ati radeon 9600 turbo. En nog speelt die als stront.Zelfs in 800x600. Dan breng ik hem maar terug naar de winkel. Ik heb nog geen 1 x gehad dat een spel op stront loopt
turbo? maakt de dumpvalve een geluid als je de instellingen hoger zet? probeer is nieuwe drivers te halen of anti analising uit te zetten
jezus dat hydrolic geval in NFSU 2 is echt grappig kan je uren mee fun klooien lol en dat spel is echt immens groot , ik heb nu al dik 3 uur zitten spelen en nog heb ik een lelijk bak
Ik heb hem nu ook, maar heb alleen wat probleempjes met de graphics. Als eerste kan ik niet die Full Screen AA aanzetten in het spel, omdat mn beeld dan zwart wordt in het spel. Ook is de texture van de straat heel blokkerig, terwijl ik met alles op high speel en op 1024x768, is er misschien iets wat ik over het hoofd heb gezien?
Bij mij werken de Hydraulics niet ofzo Ik druk op de goede knopjes... maar ze werken gewoon niet maarja Edit: Ze doen het al
ff opnieuw het spel starten en dan zijn de blokjes weg dat je beeld zwart word ligt denk ik aan de drivers van je videokaart. even andere proberen dus.
Yup, als je een ATI kaart hebt moet je de nieuwste downloaden, die werkt perfect. Ik had hetzelfde probleem...
Need for speed underground 2 savegame waar staan die Waar staan de savegames van need for speed underground 2 niet op de plek van deel 1 want ik heb een 100% maar waar moet hij heen.
Jup, morgen heb ik em in huis, Brrrr krijg nu al de rillingen van de motoren die ik ga horen, Brrrr. Het spel waar ik al 3/4 jaar op wacht Is eindelijk morgen in huis.