1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for speed underground frame drops

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheFurryOne, 21 nov 2003.

1. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen loopt maar te bleren over framedrops, terwijl het zo makkelijk op te lossen is. (bij mij wel tenminste).

Check de video settings van de xbox. Zet 60hz support uit als ie aan staat en voila!!

2. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een gigantische trommel met lulkoek!

3. TheFurryOne

TheFurryOne when bunnies go bad

Leuk Bevonden:
    0
    van mijn part geeft EA mn mn geld terug zal mij mn reet roesten.... vind t gewoon kut dat je 60 euries betaald voor een spel, voor een console waarop een game gewoon zonder meer goed zou moeten lopen, wat zo kut loopt dat je sommige stukken gewoon met moeite zit te spelen......
    moet ik mn xbox upgraden om t spel normaal te kunnen spelen??

uit arrogantie, ik bedoel ze zijn de grootste games fabrikant ter wereld, hebben ze t spel ook maar even naar de xbox geconverteerd en op de markt gebracht.... "o kut t spel loopt niet goed.... jammer dan t verkoopt toch wel"
    tuurlijk verkoopt t toch wel, al is t alleen maar op t success van the fast and the furious.....

en t gaat er niet om dat t "makkelijk te verhelpen is". andere games lopen wel gewoon vloeiend en ik heb geen zin om voor nfsu steeds mn settings te moeten veranderen. Daarvoor zou een console zo makkelijk zijn, t werkt altijd, geen gezeik dat je grafischekaart niet snel genoeg is etc..... alleen niet als je een spel van EA koopt dat MAG(!!!!!)(zie aantal reacties..) haperen......

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    oh nou lekker is dit. zit ik ook al zowat een half jaar te wachten hoor je deze kutsjzit

maare , is het framedrop in de vorm van: het gaat ietjsje langzamer dan normaal, of is het framedrop in de vorm van : "oh hee ik wist niet dat NFS:U een diavoorstelling was."

wat ik bedoel is dus: staat het beeld dan wel eens echt helemaal stil?!?!?!

5. TheFurryOne

Leuk Bevonden:
    0
    het is framedrops in de vorm van JEZUS WAT LOOPT DIT BEROERD!!!

alsof je met oma een fotoboek zit te kijken..... nee, dit is wat overdreven..... het loopt gewoon regelmatig erg traag.....

het probleem is alleen dat t spel op zich VET RULED !!!, die framedrops zijn alleen super irritant. gemengde gevoelens dus over dit spel.

nfsu rulez, x-box rulez (controllers zijn zo super relaxed)
    alleen........ nfsu + xbox zuigt -> dilemma

(best jammer dat ik zo stront eigenwijs ben, anders had ik mn xbox misschien nog wel op 50hz gezet)

6. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    sjesus wat kunnen jullie moeilijk doen, ik heb GEEN enkel probleem met die AF EN TOE iets langzamere beelden.

LET OP dit is echt af en toe, je kunt gewoon door racen het is echt niet zo dat het hierdoor niet meer te besturen is.

Ik vindt het een topper voor mij voorlopig geen andere racer ook geen project gotham!

Wil je een top game met ERG veel tune mogelijkeheden dan mot je de need for speed hebben!

7. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar waar. Maar ik bedoel 'Een EA game wat ik gekocht heb voor de Xbox' .... F1 2002 had o.a. ook al problemen en die gasten zijn te lui om de engine aan te passen, het spel draaide bagger en zag er bijna precies hetzelfde als de vorige == geen echt wijzigingen op de cars na.

Ik koop niet ieder EA game, ik hou niet van die sport games die ze elk jaar uitbrengen. Maar ik vind wel dat het echt een bedrijf is wat games op de lopende band uitbrengt, je ziet bij andere games vaak jaren development. Ik heb deze in ieder geval teruggebracht, ik haal hem wel voor PC.

Frameproblemen is niet altijd een probleem, maar met een racegame wil ik snelheid zien, hadden ze in ieder geval maar een constante framerate genomen (of zoals echte developers het doen, de boel geoptimaliseerd).

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  8. TheFurryOne

Leuk Bevonden:
    0
    ok bij mij is het dus ECHT WEL MEER DAN AF EN TOE !!!!
    t spel gaat zo fucking snel als je ffies mist hang je in de vangrail. ik vind t gewoon echt slecht als je een spel zo slecht programmeerd.

die tuning mogelijkheden valt ook wel weer mee, de nadruk bij deze game ligt vooral op styling. tuning is heel iets anders....
    Je kan bij deze game alleen standaard upgrade kits kopen. Kijk ns naar gran turismo..... DAS PAS TUNING!!!!!!

9. TheFurryOne

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het hier over ALLE consoles..... maarre voor PS/2 loopt ie wel super soepel....

10. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hmm....

nou breng je me in een dilemma....
    ik wou eerst of nfs:u of pgr:2 maar... misschien moeten ze maar allebei, dan gebruik ik me kleedgeld wel voor fable }:] maar als ik jullie posts bekijk is het bij iedereen anders, dus zou het niet kunnen zijn dat de cd net het kleine beetje beschadigd is dat je die framedrops krijgt? of door een of andere cdtjes fabriek dat ze een pallet van die zooi op de grond hebben laten vallen?:+ ik bedoel, het zou allemaal kunnen, ja toch?

11. TheFurryOne

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mn koppigheid aan de kant gezet en mijn xbox van 60hz support afgehaald. Ik moest toch weten of dat het probleem zou verhelpen...... helaas HET MAAKT GEEN KUT UIT!

12. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... dat zuigt best...
    dan zal je of moeten bellen of met M$ een potje heen en weer gaan zitten mailen....
    btw hoelang heb je garantie? en hoelang toen je m kogt?
    mssgien kan M$ hem wel maken maar gaat dat je geld kosten... of misschien ligt t an je drive, wat voor een heb je?? thomson? philips? of die ander (kweet et ff niet meer mense):+

13. TheFurryOne

Leuk Bevonden:
    0
    met Microsoft heb ik geen probleem. Ik heb een probleem met EA.

Ik weet niet wat voor drive dr in mn box zit, maar dat is t probleem ook niet. Al mn games lopen gewoon goed. Ik wacht gewoon nog even rustig op mailtje van EA......

14. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    oh.. ok..

maar k d8 ff van misschien ligt t aan je cd drive want er zijn 3 verschillende dus werken ze anders... en lezen ze de bestanden anders (ja ik weet niet wat k moet zeggen dus k zeg dit maar|:- :+ )

15. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb het spel net bij een vriend van me gespeeld en alles liep gewoon soepel hoor.. :confused:

16. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    doet ie hier ook hoor.. en bij een vriend van me ook.. af en toe een kleine drop, als er veel wagens in beeld zijn.. maar het wordt hier allemaal wel erg overdreven..

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    heb ook soms last van kleine framedrops maar die zijn niet echt storend bij mij

18. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. dan moet het wel heel klein zijn want is mij echt niet opgevallen..

19. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m gister ook bij een vriend gespeeld. Speelt helemaal vloeiend. Af en toe hele kleine framedrops, maar das alleen te zien voor het getrainde oog. De gene die last hebben van grote framedrops moeten toch echt hun spel ruilen of hun xbox laten nakijken.

20. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    anders moet je m omruile voor pgr2 die heb k vandaag gekogt, aan t begin snap je dr niet veel van (ik temiste niet) maar later word t allemaal duidelek

Deel Deze Pagina