1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed Underground vs. Project Gotham racing2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Thomas, 27 nov 2003.

  1. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    PGR2, ik krijg hem in het weekend
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Duidelijk Need For Speed Underground!
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr 2 , heb um vandaag gekocht bij de mm in den haag , echt te wreed voor worden al die wagens!! en super gfx!!
     
  4. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    haal ze gewoon beide :p hahahaha

    nee maar goed PGR2 is Xbox only en ziet er naar mij mening echt wel beter uit
     
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik zou voor PGR2 gaan of misschien toch niet, ik weet het eigenlijk niet.
    Beide spellen hebben wel wat, het zijn beide race spellen maar toch verschillen ze van elkaar.

    Als ik zeg dat je PGR2 moet kopen valt ie straks tegen, dat wil ik je ook niet aan doen natuurlijk…ik zou het dus niet durven zeggen. Ik vind het moeilijk heel moeilijk.

    Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen, misschien kan iemand mij ook helpen.
    Het is wat offtopic, maar goed ik heb dus ook een probleem.
    Morgen wil ik een milkshake gaan kopen, zal ik dan banaan of aardbei nemen?
     
  6. nickesta

    nickesta Respect the don

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr 2 lijkt me veel vetter dan nfs, alleen is nfs niet voor live! en zou ik juist die kiezen! Aangezien ik geen live heb, heb ik altijd het gevoel dat ik de volle prijs betaal voor een half spel als ik een live spel koop. Hebben jullie dat niet? Een groot deel van het geld is toch in het live! gedeelte gestopt, en als je daar geen gebruik kan van maken zoals ik.......
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zelf zou ik ook voor PGR 2 gaan dan NFSU. Ik heb nou aardig vaak achter die demo van PGR 2 gezetenk, en dat doe ik niet vaak bij een demo. Ik vind het gewoon eeen heel goed verzorgt spel met mooie graphics, goeie besturing en een erg goeie gameplay, toen ik voor het eerst NFSU speelde dacht ik van... nou is dit het?? Al die circuits valllen na mijn mening in herhaling. En die auto's lijken net rijdende stukken plastic, als je ergens tegen aan klapt zit er gewoon nog geen schrammetje op je bak. Bij PGR2 zie je wel degelijk schade oplopen alleen je perforcemance gaat volgens mij niet echt naar beneden. Ik ga voor PGR2 dat staat bij mij in iedergeval vast :)
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga ook voor PGR2. Heb NFS:U voor de pc, maar vindt het niet geweldig. Ok, de graphics zijn op zich wel goed, je kan je auto vet tunen. Dat is wel gaaf natuurlijk. Maar voor de rest zijn er weinig opties. Alles speelt zich af in één stad, dus heel vaak zelfde stukken banen etc. Ook zijn er maar weinig auto's, maar dat is wel een beetje geodgemaakt doodat je je auto helemaal kan aanpassen. En het is gewoon te makkelijk, je doet een race voor de eerste keer, meteen op hard, en je wint hem vrij makkelijk. Das wel jammer. Ook duurt het niet heel erg lang voordat je hem uitgespeeld hebt, er zitten 111 races in, waarvan ook weer drag en drift races.
     
  9. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Is PGR2 ook een aanrader als je gek bent van racegames (GT3 is nog altijd de beste imo), maar PGR1 niks aan vond?
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik heb PGR1 een paar keer gespeeld en hierna in de kast gelegd, waar die denk ik nog ligt, nooit meer naar gekeken.
    PGR2 spreekt mij daar in tegen wel aan en ik heb zo'n gevoel dat PGR2 niet zo snel in de kast verdwijnt, alhoewel het niet vreemd is dat ik nog enthousiast ben, want ik heb het spel immers pas een dag. Toch denk ik dat het een aanrader is, ook als je PGR1 niets vond of je moet helemaal niet van race games houden, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
     
  11. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik pgr2 zou kopen, is toch mooier enzo
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    PGR2 is inderdaad met een ferrari enzo....lol
     
  13. debeagle

    debeagle Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Umm ik zo kiezen voor project gothem racing 2!
    Maar in Need For Speed Underground komen ook zeer mooie auto`s in voor! :cool:
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou NFS underground alleen voor de pc kopen omdat ie daar een stuk mooier is mits je een goede bak hebt ( en geen last heeft van framedrops ) en waanzinnig snelheidsgevoel... Als je tussen de 2 spellen op de xbox kiest zou ik ook zeker pgr2 nemen.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb op de HCC dagen op de XBW stand beide games zien draaien, naast elkaar.

    Ik vond PGR2 duidelijk mooier.
    Over de gameplay kan ik helaas niets zeggen, omdat ik NFSU nog niet gespeeld heb.
     
  16. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR 1 stelde me na de eerste dag al teleur.. d8 dat 't een GT3-beater was, maar nee :{ Misschien toch maar eens PGR 2 regelen binnenkort.. Jammer trouwens dat Lamborghini niet meer uitkomt, vond de demo erg relaxt spelen *)
     
  17. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of NFSU eigenlijk wel een redelijke replay mode heeft, want dat vind ik best belangrijk aan een race-game.
     
  18. Crispin

    Crispin Me

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de replay-waarde van PGR2 zit het in ieder geval wel goed vind ik. De single player mode staat garant voor een groot aantal uren vol speelplezier. En als je daarnaast de beschikking over Xbox Live hebt kan het helemaal niet meer stuk.;)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vriendje van mij heeft NFSU en heeft het net spel net 3 a 4 dagen hij zit al op 93/111. ik denk niet dat hij er 5/6 uur per dag achter zit maar het lijkt me wel een aardig makkelijk spel om door heen tekomen.
     
  20. Crispin

    Crispin Me

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus duidelijk zwaar triest
     

Deel Deze Pagina