Dat is mooi kut, want als ik ergens een hekel aan heb is het dingen overnieuw doen die ik met moeite op 1 of goud heb gehaald in een game. Gaan ze dat nog fiksen?
De map is eigenlijk wel heel saai en leeg zeg, dan heb ik me meer vermaakt met Payback, daar kon je tenminste nog eens een roadtrip maken.
Ik heb deze in psn sale gehaald. Eerste NFS sinds PS2 tijden en eerste racer die ik leuk vind sinds burn-out paradise. Besturing is prettig, wat afwisseling in gameplay, prima verhaaltje wat niet te veel aandacht vraagt van de speler. Leuk hoor.
Die nachten blijven wel spannend dat hebben ze goed gedaan. Je constant afvragen of je nog een extra race gaat doen om ook die "multiplier" omhoog te schroeven, waarmee je de kans vergroot dat je gepakt wordt en je vrijwel alles weer kwijt bent. Overigens waanzinnig kut als je gepakt wordt, maar dat maakt het imo wel heel tof
Heat idd. Ik speel dan wel op de 'oude' Xbox One. Auto's en de nacht zijn wel heel mooi, maar de gezichten (blurry) en de schaduwen zijn wel echt lelijk.