1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Negatief gedoe

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flood, 9 aug 2002.

  1. Cyhwuhx

    Cyhwuhx .

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    .::: Kijk Kirby slikt gewoon alles... ;)

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Ok en hier de GC-banner als we dan toch bezig zijn... Als iemand nog zelf banners wil maken, kan je een mailtje sturen als je de fonts nog nodig hebt.
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Nou dan wil ik hem ook op de Xbox zien :9

    Ow ja, kirby hoort roze :), vraag me af wat voor krachten die heeft in groene vorm :eek:
     
  3. Oli-4

    Oli-4 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    X-Booster-> That's the spirit!
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hier hebben we de grote fanboy-boosdoener :+
     
  5. Remco_IG

    Remco_IG Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff

    Ik heb alles een beetje gehoord en gelezen (topics op dit forum) en kom tot de conclusie dat de 'normale' Xbox gamers nu de klos zijn door een stelletje halfgare Xbox doopers. Ik heb nog nooit zo'n triest zooitje in die topic over de Gamesen poll gezien. Deze mensen zorgen er inderdaad voor dat men altijd slecht naar de Xbox kijkt, omdat er tal van super fanboys hun console verzieken.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Men keek/kijkt slecht naar de Xbox door dat het van MS af kwam : Dat waren vooral de NGC en PS2 mensen/fanboys.

    Dat het eergisteren even mis ging hier met een bepaald topic is een van de weinige 'miskleunen' hier op het forum, als ik naar andere fora kijk wordt ik toch wel erg misselijk van het fanboyism.

    Elke console heeft fanboys, maar ik denk dat fanboys ook worden gevormd door 'nieuwe mensen' op een forum die denken dat ze er dan bij horen door maar zo veel mogelijk XBOX RULEZ GAME CUBE SUCKS! te roepen, de mensen die postten in het Gamesen topic waren zowat allemaal nieuwe mensen hier op het forum.
     
  7. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    whatever ga gewoon goeie games spelen, wat boeit het nou op welke console dat is, bij de xbox heb je gewoon de mooiste graphics en een mooie toekomst, daarvoor ben ik voor die console gegaan, als ik meer geld had kocht ik ze allemaal.

    Goeie games zijn console onafhankelijk. Ik kan nu trouwens nog steeds genieten van oude nes games.
     
  8. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouter, ben het met alles eens geloof ik...

    Met name over fanboys klopt heel goed. Ik denk zelf dat het ook vooral vrij jonge mensen zijn die dit soort dingen doen. Naarmate je ouder wordt, realiseer je je vanzelf dat het heftig discussieren over dit soort zaken totaal zinloos is: het is maar entertainment...

    DaanCZ maakt alleen maar zinnige opmerkingen in z'n lange post. Kan het dan ook niet anders dan eens zijn met hem...
    Ik vind het zelf alleen jammer dat mensen MS geen eerlijke kans willen geven met de XBox, maar het is niet iets waar ik me druk over kan maken. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan alleen de XBox (ja, je leest het goed!)

    Enne, X-Booster: dat soort plaatjes zijn gemaakt met een fotobewerkingsprogramma. Wees gerust ;)

    Ik heb het al eerder getypt en doe het weer: wees blij met wat je hebt en laat de rest met rust...
    Ik kan m'n energie (behalve deze post dan) echt niet steken in het afkraken van andere consoles of het vals ophemelen van de XBox. Wees gewoon objectief, down-to-eart en benader op die manier je console. Het is maar entertainment...
     
  9. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe LOL

    ah ok :D
    dacht al dat het echt was :confused::eek:
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    je kunt deze strijd niet winnen. voor GC`ers of welke consolers:D dan ook is hun console de beste . al zijn er sommige die meteen ie dom of *** vinden omdat het hun console niet is
    of omdat Microsoft erachter zit..(maak zelf een besturings systeem als jouw windows S****
     
  11. DennisBijl

    DennisBijl Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me er net zo aan als iedereen die een XBOX heeft en er gewoonweg blij mee is.XBOX-gamers;het is gewoon jaloezie.Jaloers op het feit dat de XBOX de allerbeste console is die er nu te koop is.Het enige wat negatief aan het apparaat kan zijn is de grote ervan, maar wat wil je dan.Ten eerste zit er aardig wat in en ten tweede is de XBOX gemaakt in Amerika en wat weten we van Amerikanen?
    Dat ze alles zo groot mogelijk willen maken/doen.
    Een andere reden is dat de XBOX gemaakt wordt door Microsoft
    en de laatste jaren is Microsoft niet echt positief in het nieuws geweest.
    Mijn verwachting is dat het niet lang zal duren voordat de negatiefkijkers zullen veranderen van mening, want het is gewoon een FEIT dat de XBOX niet te overtreffen valt.
    Ik bezit nu een XBOX met 2 cntlrs,DVD-afspeelset en 6 spellen:THPS3,Genma Onimusha,RallisportChallenge,JSRF,Halo en Enclave.Ik ben er ontzettend blij mee.Ik kan haast niet wachten op de tweede generatie spellen.Maar ja zal wel moeten.
    Trouwens, ben ik de enige die heeft gelezen over een XBOX2 met, geloof ik, een mogelijkheid om DVD's te branden?
    Het schijnt dat ze daar mee bezig zijn en dat dat apparaat in Amerika +- 500 dollars gaat kosten.:cool: :r
     
  12. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een Homestation, maar da's volgens mij een Xbox 1 met extra functies of zo. Als dat de verkopen opkrikt moeten ze het vooral doen. Goed voor M$, goed voor ons.:D :D
     
  13. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    dat is niet de 'homestation'hoor, maar gewoon een extra optie zodat je bijvoorbeeld live tv op pauze kan zetten enzo..
     
  14. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet het dan wel volgens jou? Ik heb hier een artikel liggen over de "Homestation", een combinatie van Xbox (1) en een digitale videorecorder. Lijkt me top. Films op je harde schijf en zo....
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ze weten nog niet hoe da ding gaat heten.
    misschien homestation maar zeker geen Xbox2
    dit is een soort PSone maar dan wel met extra functies(en groter?!?!)
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Qua hardware? Nee. Qua games? Ja.

    Dit vet geschreven stukje tekst is gewoon weer fanboyism. Dat JOUW voorkeur nou bij de Xbox ligt betekend nog niet dat de Xbox _NIET_ te overtreffen is.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja inderdaad. ik vind voor me zelf dat de xbox beter is .
    maar dat betekent nog niet dat je negatief moet gaan doen over WELKE CONSOLE dan ook ..
     
  18. Daan CZ

    Daan CZ Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies WouteR. Dat stomme gezeik van "Console X is lekker beter en ik heb 'm en jij niet", "Fock you, Console Y heeft veel betere games" en blablabla ben ik nou echt zat aan het worden. Wat maakt het in godsnaam uit welke console 'het beste' is? Jij VINDT een console misschien het beste, maar dat wil nog niet zeggen dat een ander dat ook vindt.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2002
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk iedereen vind zijn of haar console het beste (waarom zou je em anders kopen?!) maar dan begint er ook zo`n moment wanneer de een en de andere het niet met elkaar eens zijn.
    en dat moet je juist tegen gaan.

    maar toen de PS2-N64 en DC er waren was er toch ook niet echt zo`n gezeik. eigenlijk begon het pas bij de xbox. toch wel raar
     
  20. Remco_IG

    Remco_IG Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat noem ik nu typische Xbox fanboy praat. Slaat totaal nergens op.
     

Deel Deze Pagina