in de Demo kan ik wel iemand van voren neerslaan ... als ik Richt knop X niet aan heb met mijn vizier , kan ik die gasten van voren neerslaan met RechterTrigger .... dus kan wel. /edit , ik zag net Dat Jprommen dit ook al had beantwoord
Ik heb nu de 1e 2 missies uitgespeeld, en ik moet zeggen SC OWNZ!! Ik durf zelfs te beweren dat ik de gameplay beter vindt dan Halo, dat zegt al genoeg.. De graphics zijn ongeloofelijk mooi (vooral de lichteffecten), de opdrachten zijn geloofwaardig, de spannende sfeer is geweldig, en het feit dat je echt goed moet nadenken wat je aan het doen bent is ook geweldig.. Je moet bovendien goed op je ammo letten, waardoor je niet zomaar ff alles kan afknallen.. Je gaat echt op in het spel, en dat is voor mij al een teken dat het erg goed zit.. Ik wil niks verklappen, maar in de 2e missie wordt het op het einde een echt fragfestijn waar je niet onderuit komt, en waar je zelfs een grenade bij mag gebruiken, dus zorg dat je genoeg ammo over hebt, anders haal je het dus nooit.. Graphics Gameplay Story Alle 3 dik in orde, dus een topgame in mijn boekje.. Enige nadeeltje wat me ff tijd kostte is dat je niet de controls kunt omdraaien zodat je met links kan mikken (camera), en rechts bewegen, dit ben ik namelijk gewent aangezien ik een lefty ben (met PC games) en Halo ook zo speel.. Maar ik wen er steeds beter aan.. Mensen die SC niks vinden hebben denk ik geen geduld voor dit soort games.. SC speel je niet zomaar ff uit, je moet veel nadenken en heel rustig spelen, ook zal je vaak dingen over moeten doen, daar moet je dus wel tegen kunnen.. Ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die daar niet tegen kunnen, die kunnen dan beter b.v. UC spelen, lekker onbedwongen fraggen..
Het is mij in de demo nog niet gelukt, maar kan je als je iemand in gijzeling hebt, hem ook neerschieten (je houdt ten slotte al een gun tegen z'n gezicht...)?? Als dat niet kan vind ik dat een minpunt, als het wel kan.....
Die game is gewoon perfect. Het enigste kleine minpuntje wat ik zou kunnen noemen is dat je de filmpjes in de levels niet weg kan klikken zodat als je vaak dood gaat, iedere keer weer hetzelfde filmpje moet kijken. En okee, af en toe verdwijnt er wel eens een lichaamsdeel in een muurtje, maar daar moet je maar even doorheen kijken.
dit kan helaas ook niet in het spel tja negatieve punte zijn er weinig maar als je wilt mierenneuken dan kan het makkie. Ik vind dat de knopen te laat reageren op sam zijn acties , springen moest beter uitgewerkt worden, camera kan niet veel zien als hij tegen de muur zit, meer knock-out moves dan zo'n elleboogklap(wordt een beetje 1 tonig)en als je soms iemand van de zijkant hoekt dan draait de bewakker gewoon om en schiet hij je
alle klachten die ik hier zie zijn grotendeels mierenneukerij (op zich niet erg natuurlijk) denk wel dat dat het bewijs is van de kwaliteit van dit spel als je moet zoeken naar verbeteringen.. Heb SC zelf ook.. helaas nog niet veel kunnen spelen maar ik vind het een heerlijk spel.. Alleen met Halo heb ik nog zulke spanning gevoelt..
mijn xbox heeft het 1 keer durven wagen om vast te lopen. toen heb ik em een flinke klap op z'n op z'n cd-klep-smoel gegeven, en nou durft ie het niet meer
Xbeul! Maj, back to topic, ik 'leen' het spel gewoon een weekend van Intertoys, ik zie we lof het wat is Best handig, vrinedin bij Intertoys
volgens mij ligt het aan de game, want bij mij is hij ook al 1x vast gelopen bij het laden van een level
ja ik heb t ook da's wel kut owja en guys SC suckt nie als t jou game nie is dan hoeft ie niet gelijk te sucken want de gameplay, graphics enz. zijn alemaal goed... zijn wat kleine slordigheidjes maar de rest is top dus SC suckt CKER niet
1 ding vind ik echt nep en dat is die irritant clipping, het is wel een mooie en goede game met een goed verhaal maar ik dacht dat ze de realisme in het spel wouden gaan brengen. Maar ik heb nog nooit iemand zijn lichaam liggend dwars door een muur zien gaan. Maarja volgens mij hebben ze het iets te hastig gedaan, blijkbaar wouden ze voor de feestdagen het spel af hebben. Dus van mij mocht hij tot februari worden uitgestelt want dit is geen MIERENNEUKEN maar VERNEUKT als je een halfe lichaam dwarst door een muur ziet verdwijnen. Of niet soms :{ Ps: De clipping vond ik de grootste - punt, Voor derest is de game wel Chillend
bij mij is ie dus ook al 2keer vastgelopen helemaal in het begin tijdens het laden, maar nu speelt het vlot. wat een supergame!
stelletje zeikerds. als ze daar ook aan hadden moeten denk had dat een hoop rekenkracht gekost. en dan hadden we waarschijnlijk niet van die mooie licht effecten gehad. dus tis gewoon een keuze die ze gemaakt hebben. en ik heb er geen moeite mee eigenlijk. k let er eigenlijk niet eens op.
als ze daar ook aan hadden moeten denken? natuurlijk moet je daar aan denken als je een game ontwikkeld, en waar slaat dat van dat rekenkracht op?? je betaald toch voor de kwaliteit van een game
ik zelf heb geen minpunten gezien die zijn al genoemd zoals arm door de muur maar dat is bij elke spel
Ja je hebt gelijk... want toen ik metalgear speelde op de ps2 kwam er geen hoofd uit de kast toen ik hem erin legde dus bleikbaar ligt het aan de spel.... Blijkbaar dachten de maker van metalgear ook aan dat een hoofd niet dwars door een Locker kan. En over rekenkracht XBOX is tog de sterkste console op de markt dus dit moeten ze echt wel aankunnen....
Clipping heeft bijna elke game wel last van, dit is 3rd person dus merk je het veel meer, maar bijv. bij Halo co-op staat je mede speler consant met z'n geweer door muren heen etc. Door de clipping word het spel niet verpest en speelt het niet slechter, de kwaliteit van de game blijft dus gewoon goed.
Hijs bij mij ook al eens vastgelopen tijdens het laden. Khad t bij hcc ookal gezien bij zown demopod. (maar ff gauw zown gastje gewaarschuwd, want das natuurlijk slechte reclame.......en da kenne we nie hebben )
De UT2003 engine heeft er geen last meer van.. Deze engine heeft zelfs heel erg mooie "rag-doll" pyshics, zodat een "dood" mannetje levensecht van een trap rolt b.v.. Dezelfde engine wordt ook gebruikt door de nieuwste Rainbow Six 3 Raven Shield.. Ik heb uit de DVD content van SC vernomen dat het spel op de unreal engine draait, ik moet zeggen het ziet er erg mooi uit, vooral het texture detail & de lightffects.. P.s. heeft UC op de Xbox wel dezelfde UT2003 engine met rag-doll pyshics?