1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Negatieve punten Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door lekkerbek312, 28 nov 2002.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Het spel heeft gewoon recht op een 9.7 ofzo. Het is echt SUPER!

    Enige minpuntjes zijn: klein beetje onstabiel soms tijdens het lden.

    Clipping foutjes

    Soms een klein beetje onduidelijk over wat de bedoeling nou is...

    En sommig randen hebben last Anti aliaasing.

    Maar dit vin ik toch wel de BESTE Xbox game.:D
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    SC gebruikt juist _geen_ Anti Aliasing :+. AA is een techniek om die zgn karteltjes weg te werken.
     
  3. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er nou wel of geen raggdoll in?? Anyway ik vin em ook nie lekker spelen, ik koop em nie iig, tis ook niet echt mijn genre
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar MGS2 had niet zulke verbluffende lichteffecten en graphics... :+
     
  5. xbox4life17

    xbox4life17 Guest

    waneer krijg ik dat andere coole geweer dan
     
  6. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar MGS2 is een PS2 spel, en een clipping uit een spel verwerken is tog niet zoveel gevraagd als je de kracht van de xbox kent als ontwikellaar. Maarre als je een spel maakt ga je toch van uit dat het optimaal is... En dat van de lichteffecten vind ik geen excuse dat het spel clipping heeft want de xbox heeft toch de kracht om dat alles aan te kunnen of niet soms ?
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het kost meer moeite dan jij denkt hoor. :{
     
  8. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja veel moeite. Dat kan ik best begrijpen maar waarom niet uitstellen tot februari of maart zodat die clipping weg gewerkt kon worden. Volgens mij is de game iets te vroeg uitgebracht en wouden ze gewoon Dit $ zien voor de feestdagen. 3 maandjes uitstellen had hun een beter resultaat gebracht.

    Nog 1 ding dit is mij mening en ik vind dit spel echt wel OK ,voor dat mensen gaan denken dat ik het spel loopt aftekraken
     
  9. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in Level 3 ..the Oil Rig.. ik vind het spel echt gruwelijk.
    zeker wel voor mij een 9.5 waard..goede sfeer,geluid,presentatie,
    alles is gewoon dik in orde ...het spel is pittig..maar als
    je de level haalt spring je ook wel een gat in de lucht :)
    het verhaal is ook erg vet
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ben inmiddels wat verder, zit nou in level 2 en ben net door die tuin gegaan. En dan komt hier een nadeel, je komt dan bij een stuk waar je echt kogels nodig hebt en die zijn bij mij dan inmiddels echt wel op omdat je eerst al wat guards moest killen die eigenlijk alleen maar te mollen waren met je gun.
    Dus ik vind dat je vaker kogels moet kunnen oppakken...
     
  11. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja nou ik ben blij dat ik hem nu al kan spelen en dat ik niet door maart hoef te wachten omdat jij problemen hebt met clipping problemen.
     
  12. XbOx-FiGhTeR

    XbOx-FiGhTeR ........

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja blij heh dat je hem kan spelen :+ . Maar ja het is geen probleem die clipping maar het is irritant. Maar 1 ding begrijp ik niet jullie verdedigen dit spel zo erg als of het jullie eigen kind is... Maarja zoals ik al zei eigen Mening
     
  13. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Minpuntje is dat je, vooral als je kogels op zijn, niet ff het wapen van je slachtoffer kan oprapen. Verpest mischien de game, maar het is wel realistischer natuurlijk.
     
  14. Insomnia

    Insomnia Mugen Tenshin Master

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vervelend dat stilstaande guards soms "at random" achterom kijken. (In het eerste lvl bij die 2 agenten en die dronkaard bijv.) Als je dan er langs wil sluipen kunnen ze je dus ontdekken terwijl je geen geluid maakt. Dit is wel realistisch natuurlijk. Dit is niet echt een minpuntje maar ik stoorde me er wel aan.

    Verder is dit de mooiste, bruutste en spannendste game die ik tot nu toe op de Xbox heb gespeeld....
     
  15. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook behoorlijk jammer, en het zou de game niet echt verpesten vind ik aangezien je met zo'n ratelende AK niet echt ver komt met die ventjes met oren als muizen en alarmen op elke hoek.

    Het zou wel zo nu en dan handig zijn als het soms echt nodig is, maar ach Sam komt er wel uit, geen kogels? use your bare hands !

    :D
     
  16. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel nu ook sinds eergisteren en het spel is echt zeer relaXed!

    De sfeer die het spel uitademt straalt boordevol spanning en sensatie uit! Inderdaad is het soms lastig als je nog maar 4 kogels hebt en je alsmaar geen ammo kan vinden, maar dit maakt het spel wel strategischer en vooral ook spannender! Als je iedereen zo maar koelbloedig om kon leggen dan is er ook niet veel aan!

    Er zitten ook wel een paar kleine minpuntjes in het spel maar die zijn hierboven allemaal al wel genoemd...

    Ik had het spel gekocht bij e-plaza omdat ik het spel daar nog kon omruilen als ik het zou willen (free-record shop was uitverkocht). Ik vond dit wel belangrijk omdat ik eigenlijk van mezelf wist dat het sluip-genre niet echt het mijne was. Maar iedereen sprak lovend over het spel dus ikke het toch maar gekocht, en absoluut geen spijt van!

    Dus zo zie je maar, ookal hield je niet van MGS (of gewoon het sluip-genre in algemeen) SC heeft gewoon genoeg (meer) te bieden om zelfs diegenen een topspel te geven! Echt na Halo vind ik dit het beste spel tot nu toe!!
     
  17. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    In die tuin in de 2e level moet je idd zuinig zijn met je kogels
    maar je moet gewoon voordat ze je vragen die mic te gebruiken
    voor een gesprek gewoon sprinten naar de verre hoek zodat je
    ze niet hoeft te killen..zo kun je gesprek beluisteren en ben
    je gelijk al dichtbij de lokatie....
    de guards komen daar pas na de het gepsrek toch?!
    dan zit jij al helemaal voorin verscholen.
    :)
    Play it smart
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2002
  18. masterape

    masterape Guest

    Ik krijg hem denk ik maandag,en hoe veel levels heeft ie en ben je daar lang mee bezig?
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    9 levels en daar ben je voorlopig wel ff zoet mee :)
     
  20. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lees ik deze threat?? Ik wil SC en ik moet nog een week wachten:'-( :'-( Waarom doe ik dit mijzelf aan:'-( :'-( Waarom kan Ubisoft niet optijd SC verstuuren die ik doormiddel van de fotoprijsvraag heb gewonnen:'-( :'-( Waarom stuurt niemand mij ff de demo omdat ze de ful version al hebben:+ :'-(:'-(
     

Deel Deze Pagina