Ik vind de clipping nog het kleinste nadeel aan SC. De guards zijn naar mijn mening niet echt mooi en zien er tot nu toe allemaal hetzelfde uit. Wat ik echt een nadeel vind, is het lineaire gevoel van de game. Als je dit doet -> gebeurt er dit. bv. Level 1. Je kruipt onder dat huis en je komt in een verborgen ruimte. Je gebruikt de computer -> hoort het geluid van een hek en ja hoor toevallig komt er net een guard aan. Er zijn veel meer van dit soort dingen, soms heb je echt het gevoel dat je het spel op een bepaalde manier moet doen. Ook is het vreemd dat je met Sam niet over een hek kan klimmen terwijl hij de meest acrobatische bewegingen kan maken. Verder is het een pracht game.
wat een beetje vreemd is, is dat als hij een medikit pakt, dan maakt hij een raar geluid..............
Het is een goede game en geen enkel spel is perfect...hoeveel gamers er ook over te spreken zijn...maar om het nou slecht te vinden omdat de meesten het goed vinden :r
Het nadeel van de game is dat als je iemand vlak bij een deur verstopt en z'n poot nog door de deur te zien is , de guards die langs komen z'n poot ook zien en alarm slaan, Ik snap niet waar jullie zo negatief over doen, die game is gwoon vet, welke game is dan wel goed????
Nou, dat vraag ik me dus af... Ik ben echt geen gamergod, maar ik zit nu al in level 5, terwijl ik het spel pas sinds woensdag heb en sindsdien niet alleen maar heb zitten spelen. Ik denk dat ik maar overnieuw op hard ga spelen Maar goed, verder rulet SC gewoon. Iedereen die zo zeurt over die clipping is gewoon een zeikerd >
Ik vraag me af hoe die level getelt worden, want ik zit nu op een level waar ik een ark moet stelen, en ik heb volgens mij al meer dan 9 levels gespeeld.. Er zijn volgens mij ook kortere tussenmissies die mensen meetellen denk ik, maar ik kan me dus vergissen.. Ik speel hem ook pas sinds woensdag, maar wel een flink aantal uren per keer.. Ik denk dat ik er toch al zo'n 15+ uur mee bezig ben geweest in totaal (gokje).. Het is gewoon een verslafend spel, en als ik hem uit heb, ga ik hem ook op hard proberen.. En daarna wachten op Xbox Live zodat ik nieuwe missies etc kan downloaden..
damn! nu al uitgespeeld?!!? ik zit (pas..) in level 5, dat je ivan moet zoeken. Word de training trouwens ook als apart level bijgeteld??!?
sc negatieve dingen humzz denk denk denk moet ik lang over nadenken.... Ze zijn er wel zoals uhm hoofd verdwijnt in de muur soms maja......standaard fouten.]:-
Ik heb niet echt kritiek ziet er wel allemaal goed uit en speeld ook allemaal lekker maar ik vind het spel gewoon geen reet aan. Het spel trekt me niet netzoals MSG dat ook niet deed. Ik ga meer voor het echte realisme !