Negatieve punten Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door lekkerbek312, 28 nov 2002.

  1. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de clipping nog het kleinste nadeel aan SC. De guards zijn naar mijn mening niet echt mooi en zien er tot nu toe allemaal hetzelfde uit. Wat ik echt een nadeel vind, is het lineaire gevoel van de game. Als je dit doet -> gebeurt er dit. bv. Level 1. Je kruipt onder dat huis en je komt in een verborgen ruimte. Je gebruikt de computer -> hoort het geluid van een hek en ja hoor toevallig komt er net een guard aan. Er zijn veel meer van dit soort dingen, soms heb je echt het gevoel dat je het spel op een bepaalde manier moet doen. Ook is het vreemd dat je met Sam niet over een hek kan klimmen terwijl hij de meest acrobatische bewegingen kan maken. Verder is het een pracht game.
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een beetje vreemd is, is dat als hij een medikit pakt, dan maakt hij een raar geluid.............. :)
     
  3. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad iedereen is gameplay-blind! en ja de graphics zijn geweldig
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    dus de gameplay van deze game zuigt aars?
     
  5. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, alleen iedereen vind het TE goed, terwijl dat helemaal niet het geval is.
     
  6. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een goede game en geen enkel spel is perfect...hoeveel
    gamers er ook over te spreken zijn...maar om het nou slecht te
    vinden omdat de meesten het goed vinden :confused: :r
     
  7. tyrone

    tyrone BattleChaserOriginal

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nadeel van de game is dat als je iemand vlak bij een deur verstopt en z'n poot nog door de deur te zien is:confused: , de guards die langs komen z'n poot ook zien en alarm slaan,
    Ik snap niet waar jullie zo negatief over doen, die game is gwoon vet, welke game is dan wel goed????
     
  8. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    nah, ik geloof dat ie wel dik is, en ik ga 'm op sinterklaas avond aan mezelf geven, jeeh...
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je zeker dat je nog zolang kan wachten ;)
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja krijg als 't goed is woensdag moto gp, geruild voor deathrow met een jongen op dit forum...
     
  11. Chevalric

    Chevalric Guest

    Nou, dat vraag ik me dus af... Ik ben echt geen gamergod, maar ik zit nu al in level 5, terwijl ik het spel pas sinds woensdag heb en sindsdien niet alleen maar heb zitten spelen. Ik denk dat ik maar overnieuw op hard ga spelen :D

    Maar goed, verder rulet SC gewoon. Iedereen die zo zeurt over die clipping is gewoon een zeikerd >:)
     
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe die level getelt worden, want ik zit nu op een level waar ik een ark moet stelen, en ik heb volgens mij al meer dan 9 levels gespeeld.. Er zijn volgens mij ook kortere tussenmissies die mensen meetellen denk ik, maar ik kan me dus vergissen..

    Ik speel hem ook pas sinds woensdag, maar wel een flink aantal uren per keer.. Ik denk dat ik er toch al zo'n 15+ uur mee bezig ben geweest in totaal (gokje).. Het is gewoon een verslafend spel, en als ik hem uit heb, ga ik hem ook op hard proberen.. En daarna wachten op Xbox Live zodat ik nieuwe missies etc kan downloaden.. :9
     
  13. macksplack

    macksplack Guest

    heb em net uitgespeeld wel jammer dat het alweer over is:'-( maar ik ga nu op hard proberen:D
     
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    damn! nu al uitgespeeld?!!?

    ik zit (pas..) in level 5, dat je ivan moet zoeken. Word de training trouwens ook als apart level bijgeteld??!?
     
  15. tyrone

    tyrone BattleChaserOriginal

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    HET nadeel is dat ik niet verder kom dan level 4=( =( =( \
    HET IS NIET EERLIJK:'-( :'-( :'-(
    it makes me :r
     
  16. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    is dat 3e level ook een tussenlevel? ik vond em nogal kort (boorplatform)
     
  17. marc1234

    marc1234 ///M-Tax\\\

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    sc

    negatieve dingen humzz denk denk denk moet ik lang over nadenken....
    Ze zijn er wel zoals uhm hoofd verdwijnt in de muur soms maja......standaard fouten.]:- }:] :) 8)
     
  18. masterape

    masterape Guest

    Nou ik vind hem dus ver een 10 waard
     
  19. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik ook wel minder vind is dat de werking van de gadgets enzo niet goed is uitgelegd.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb niet echt kritiek ziet er wel allemaal goed uit en speeld ook allemaal lekker maar ik vind het spel gewoon geen reet aan. Het spel trekt me niet netzoals MSG dat ook niet deed. Ik ga meer voor het echte realisme !
     

Deel Deze Pagina