Je hoeft volgens mij niemand te killen ik ben nu in level 3 zonder dat ik 1 iemand heb gekilled (wel neergeslagen) ik probeer hem namelijk uit te spelen zonder dat ik iemand neerknal weet iemand of dat ook echt kan ofmoet je echt iemand killen???
iets negatiefs over SC ,hmm moeilijk .... 1) clipping ,alhoewel bijna elk spel heeft dit ,slordig maar niet echt vervelend. 2) AI probleem 1 ,als je een object van je af gooit komt de vijand naar je toe en loopt dus niet naar de plek waar het object is geland. AI probleem 2 ,tegenstanders vergeten je als je lang genoeg wacht ,als ze je gezien hebben ,of een body hebben gevonden gaat mischien de alert rate omhoog ,maar als je lang genoeg verborgen blijft dan gaan ze vanzelf weer id de "too much coffee" mode. Dit gebeurd zelfs met guards die je KO hebt gemept 4) Je hebt best wel geinige moves en gadgets maar ze zijn vaak niet echt nodig ,alhoewel dat wel erg miereneuken is natuurlijk. Nog ff wat niggles ,het alarm in CIA HQ kam je gebruiken in je voordeel want dan gaan guards lopen IPV te blijven staan op lastig te passeren plaatsen (alhoewel teveel alarm en its game over). Laatste stukje van Kalinatek is te action orientated ,ik wil zo min mogelijk kills maken ,maar hier wordt het spel een beetje een shooter ,je kan er wel doorheen maar het is vrij lastig om dat te doen zonder lui dood te schieten. En als laatste heb ik toch het gevoel dat het spel iets te kort is. Ik heb hier toch een redelijk lijstje met gezeik ,over wat eigenlijk best wel een erg goed spel is.
Ik vind het juist meer een pluspunt dat je het ene level absoluut niet mag killen, terwijl je bij het andere level je juist mag uitleven met je gun. Maakt het spel wat afwisselender. Verder is het grootste minpunt van dit spel imo en wat ik uit het forum hoor toch de clipping. Maar als dat het enige is waar we over zeiken betekent het toch dat dit een ontzettend goed spel is.
Sommige dingen zijn gewoon speciaal voor de gameplay gedaan.. Als je over alles na gaat denken klopt er maar weinig in het spel, zoals dat binnen in een CIA gebouw alles zo donker is etc.. Maar daar moet je dus niet naar kijken, het gaat om de gameplay en die is geweldig imho.. Ik kan niet wachten op XBL, ik wil nieuwe levels!!!
Jep da vind ik ook zeer relax ff wa nieuwe levels downen zodat het niet is paar keer uitspelen en voor de rest niks meer mee doen.
ik vond het cia level heel leerzaam na die level ben ik supergoed in het sneaken geworden. ik denk ook dat dat de bedoeling van de makers is geweest om zo je sneak skills te verbeteren voor de volgende levels.
ik vind het een super spel!!! zit nu in level acht maar het enigste min puntje aan het spel vind ik dat als je iemand hebt neergeschoten en je tilt hem op dat hij dan nog steeds zijn wapen vasthoudt. ]:-
Is juist handig...anders moet je 2 x opruimen...eerst dat lichaam en daarna dat pistool opruimen... wel jammer dat je hun wapens niet kunt/mag gebruiken maar dat is al uitgelegd...
Volgens mij krijg je dat Ivan level ook na dat CIA level om je lekker af te reageren, kan je eindelijk weer eens knallen. Ik vind eigenlijk wel dat dit level iets te veel op het schiet aspect leunt, je hoeft hier haast niet te sneaken.
nadelen ?? euh... lijken die door muren heen vallen als je tegen een muur zit kan je niet voor je kijken (af en toe best onhandig) verder kan ik nix verzinnen splinter cell = een top game
bij mij liep ie vroeger vast maar ik heb me bopxie verteld dat als ie nog 1 x durft vast te lope dat ik dan een andere koop! en ja hoor, hij loopt niet meer vast! en mijn nadelen:kan niet vooruit kijken bij back 2 the wall lijken door muren enzo maar dat is miereneuken SC is een topgame!
Ik hen SC nog niet gespeeld. Wel gezien maar ik heb nog geen negatieve punten kunnen ontdekken. Ook wel handig dat je mensen als levend schild kan gebruiken.