1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Negatieve punten Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door lekkerbek312, 28 nov 2002.

  1. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik niet echt. De camera laat u juist toe om gemakkelijk om het hoekje te kijken enzo.

    Ik vind dat die camera perfect is. Misschien ligt het probleem dan bij de persoon die hem bedient
    }:]
     
  2. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    De camera is in het begin ff wennen, maar zodra je hem doorhebt (gaat vrij snel) dan is hij echt geweldig.. Je hebt nooit meer last van klote cameraposities (zoals bij games met een vaste camerapostitie) omdat je hem nu zelf alle kanten kan opdraaien zoals je hem zelf wilt hebben..

    Een (zeer) positief punt dus..
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb nog geen 1x een probleem met de camera gehad? Zelfs de eerste keer dat ik de demo speelde kon ik hem makkelijk bedienen, en het is idd heel handig in bepaalde siuaties. :D
     
  4. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Kl*te k*t k*nker spel.
    Ik heb geen leven meer. Alles loopt fout. Ik laat alles glippen om maar te spelen. Dit spel heeft een hoge "Nog een keertje proberen totdat je tot de ontdekking komt dat het al half drie is" Factor
     
  5. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    dat je niet oversl kan saven is een probleem
     
  6. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk een paar kleine negatieve opmerkingetjes:

    1) Dat je niet overal waar je wil kan saven kan ik nog begrijpen, dan speel je het toch iets voorzichtiger. Meestal liggen de checkpoints ook niet zover van elkaar. Maar dat je maar 3 savemogelijkheden hebt vind ik echt kl#te. Ik zou per checkpoint willen saven, want nu krijg ik vaak de melding dat een lichaam gevonden is en ik zou dan per checkpoint opnieuw willen kunnen spelen.

    2) Als je in je computertje kijkt, dan staan de meest recente notes altijd bovenaan. Waarom kon men dat ook niet doen voor het datagedeelte ? Nu moet je altijd tot onderaan scrollen.

    :cool: Wat ook al vaak gezegd is: bij de trainingsmissie zou men de items ook moeten uitgelegd hebben. Want er zijn er enkele bij die ik totaal niet begrijp. (zo is er een bepaalde ring (foulded ring ?) en een bepaalde lockpick die je maar 1 x kan gebruiken)
    Wanneer gebruik je dat ? Hoe werkt dat ?

    4) Het mag niet zo verslavend zijn :D
     
  7. schrambal

    schrambal Wat ben ik lelijk

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebbie het spel wel goed gespeeld kerel?

    Als je in dat "Computertje" kijkt, en je gaat naar "Gadgets" dan staat daar bij ieder Item wat je hebt hoe het werkt, wat het is en hoe je het moet gebruiken. Er staat zelfs een flimpie bij ook.

    Zo kan je erachter komen dat die "Foulded Ring" (Heet eigenlijk Ring Airfoil) Een kogel is die de lucht zo vervormd dat het hetzelfde effect heeft als een klap tegen je harsens. Als je zo'n ding tegen een vijand afschiet gaan ze niet dood, maar worden ze bewusteloos.
    Dat ding schiet je gewoon af met je linker Trigger (Secondary Fire)


    Die "Snelle Lockpick" Werkt door middel van Microexplosieven die het slot opblazen in enkele seconden waardoor je niet zo ontzettend lang een lock hoeft te picken als je bijvoorbeeld het gevaar van een camera hebt (zoals in de CIA missie).
    Gewoon equippen, voor het slot gaan staan, aan de rechter trekker trekken (primary fire) en het slot is gekraakt. (Je ziet een rookwolkje)
     
  8. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    en het woord van de dag is...... microexplosieven

    :cool:
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    u gaat door voor de koelkast.???

    ik zit nu in het spel waar je de hostages moet bevrijden......
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    En het woord van vandaag is.... koelkast

    :cool:
     
  11. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Wheppa .... Chinese Embassy Deel 2 .. infiltreren en je mag gezien worden en je mag iedereen omver knallen ... I like it }:]
    Is weer wat anders dan de vorige 2 levels.

    Die camera is nooit een probleem geweest hierow. Bediening is echt simpel.
     
  12. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Machtig spel, maar ik zou hem niet de hemel in willen prijzen.
    Ten eerste mis ik de interactiviteit met de omgeving. (je kan wel een fles kapot schieten, maar als er een videoband op tafel ligt kan ik die niet oppakken of van de tafel schieten.) Het kan ook komen doordat ik de laatste tijd veel Morrowind gespeeld heb.
    Ten tweede, waarom kan je niet over hekken klimmen.
    Oh ja wreed !wreed de lichteffecten man.
    Ja leuke lichteffecten. Alleen de licht-"beamen" die uit de gaten en dergelijke komen kloppen niet. Zie je alleen als het heel erg stoffig is. Bovendien zijn de schaduwen rond de contouren nog blokkig zoals in Hitman 2
    Wordt er niet goed van, dat alleen doordat we nog nooit zo'n engine gehad hebben het spel grafisch de hemel in wordt geprezen. Het zijn gewoon effecten (die ik althans) nog nooit gezien had. Sam ziet er gewoon heel erg strak uit. Maar de omgeving ziet er mmoi uit en dat is het dan ook wel. Je kan er voor de rest geen ene moer mee. als ik een deur zie wil ik die open kunnen maken. daar zitten toch ook sloten op wtf. Als ik een staaf zie liggen wil ik hem oppakken om een bewaker zijn hoofd in te slaan. Bewakers die knock out zijn wil ik wakker kunnen maken en ondervragen enz enz.

    Maar he mensen ik doel er alleen maar op dat een spel die er minder mooi uitziet beter kan zijn. Over een half jaar (misschien wel een jaar) is het concept splinter cell weer grotendeel vergeten (zie de MGS reeks) en wordt Morrowind alleen maar spannender (uitgebreider).

    Qua gameplay.......... damn dit is spannend. Prima

    grtz
     
  13. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind SPlinter CEll niks meer aan.
    Misschien dat ik hem te vaak heb gespeeld.
    Misschien dat ik hem weer leuk zal vinden als ik nieuwe levels heb via Xbox Live.
     
  14. Hotshot

    Hotshot Guest

    Als Sam hangt zie je zn handen ergens in de lucht ipv dat ie een rand vasthoudt..

    En wanneer je iemand vastgrijpt kun je niet naar voren lopen want dan draait sam zich om en knalt die andere man je neer..
     
  15. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben het met soylent eens dat de graphics uitgezonderd de lichteffecten niet zo overweldigend zijn als ik verwacht had.
     
  16. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had de grPHICS IETS BETERE VERW8
     
  17. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Geeft iemand hier in z'n vrije tijd "Nederlandsche taal & toetsenbord beheersing", toevallig? :+
     
  18. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man man! Wat zitten jullie nou te zeuren jongens!
    Splinter Cell is het beste spel aller tijden na Halo en Morrowind natuurlijk!:cool:
     
  19. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee thomas63, ik weet niet hoe oud jij bent. Maar als jij de psx nog meegemaakt hebt en daar het spel MGS op had weet je dat een dergelijke innovatie-schok niet geevenaard is. zeker niet door Splinter Cell (en ook niet door MGS2). Splinter Cell hoort gewoon niet bij een van de beste spellen ooit gemaakt.
    het feit dat het gewoon van nieuwe technieken gebruik maakt wil nog niet zeggen dat het dan maar meteen een van de beste spellen is. Ze hadden er veel meer mee kunnen doen.
    Persoonlijk vind ik de eerste MGS nog het beste sneak-spel

    Mario bros., sonic, wolfenstein en doom (ja die oude)streetfighter, Mariokart, Gran Turismo (waarbij het tweede deel hoogstwaarschijnlijk, naar mijn mening, nooit geevenaard zal worden. afgezien van de Graphics natuurlijk), tekken-reeks, MGS, Halo, enz.
     
  20. Docozz

    Docozz waiting for 14/03/03

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan zo blijven muggeziften.....netzoals ik trappen op- en aflopen zwaaaaaaaar nep vind....je loopt damnit 3 treden hoger :confused: dus je voeten ''zweven '' ( naja niet alleen de voeten dan he aapen )

    maar ja zoals ik al zei het is muggenziften....het gaat om het totaalpakket en dat zit bij Splinter Cell dik inorde.!
     

Deel Deze Pagina