Dit ziet er wel interessant uit. Korean gangster movie. Japanese lesbian Thelma & Louise. Gebaseerd op een manga. Mogelijk tof. Tenslotte, een nieuwe anime. Veel goeds over de manga gehoord.
The six-episode series also has some serious talent behind it. The show was created by LeSean Thomas (best known for creating Cannon Busters), the lead character is voiced by LaKeith Stanfield, the soundtrack comes from Flying Lotus, and the animation is being handled by beloved studio MAPPA. Yasuke will debut on Netflix on April 29th.
Ben ik de enige die enthousiast is over bovenstaande trailer? Weten jullie iets dat ik niet weet? Anders zit ik straks weer drie weken extreem blij te zijn met iets dat een kutserie blijkt te zijn... Gisteren toch ook maar aan Ozark begonnen. Begrijp wel dat mensen dit tof vinden ja. Heb de eerste 4 afleveringen gezien. Weet nog niet of ik blijf kijken, maar het is duidelijk een goede serie.
In de basis zijn dat een heleboel films en series die je daarmee samenvat. Als de kwaliteit goed is dan ben ik denk ik nooit klaar met dat genre.