Halverwege met Kastanjemanden (Chestnut Man, Kastanje Man, whatever). Beetje makkelijke crime serie wel door allerlei cheap horror tactiektjes te gebruiken. Het is verder ook niet echt een spannende whodonnut maar wel vermakelijk voor fans van het genre. Van mij mag het wel wat gecompliceerder.
Hè, ik heb dat boek gelezen. Als het toch niet spannend is wie het gedaan heeft ben ik wel benieuwd wat voor serie ze daar van gemaakt hebben.
Nee dat bedoel ik eigenlijk niet (geen idee wie het is). Maar meer dat het nu beetje goedkope horror voelt soms. Je moet gewoon kijken
Ben er mee bezig. 3 of 4 afleveringen gezien. Wel toffe serie. Ik kijk altijd een serie in de originele taal maar dat Koreaans is wel irritant soms. De laatste lettergreep van elke zin komt altijd zo zeurderig over. Wel benieuwd hoe het afloopt. Tot nu toe weten ze de spellen verrassend te houden. Je hebt echt na een aflevering geen idee wat erna gebeurt. Het is niet erg voorspelbaar.
Was jezelf al begonnen? Ben ook wel benieuwd wat anderen ervan vinden. Toch even verder gekeken net. Aflevering 6 alweer. Had er toch al 5 gekeken.
Squid Game is een leuke wegkijker. Vanaf aflevering 4 gaat het tempo ietsjes omhoog wat ik wel aangenaam vond. Klein puntje van kritiek is dat speltype 5 absoluut geen kinderspel is.