Ver onder de maat van de eerdere seizoenen ja, eens. Maar komt ook wel door een hoop irritante characters, waardoor je je ook wel beetje tegen de serie keert, terwijl dat natuurlijk meer emotioneel is. Het is nog altijd wel stuk beter dan hoop andere Netflix rommel, maar wel blij dat dit nu afgesloten is ook.
Mid season finale van Better Call Saul was geweldig. Gelukkig maar een paar weekjes wachten tot ze verder gaan
Saul is slower. Verder prima show, maar eerste seizoenen focussen meer op Jimmy’s moeizame leventje als beginnend advocaat en de moeizame relatie tussen hem en zijn oudere broer. Als je Mike goed vond in BB, dan shined hij in Saul nog veel meer.
Is ook. Maar verder is het wel een serie op zichzelf. Het thema is anders en Better Call Saul heeft een andere stijl qua humor bijvoorbeeld.
Ik kwam nooit door de eerste aflevering door van Better Call Saul. Misschien nog een keertje proberen. Alhoewel komende tijd wel weer wat leuke series starten/ verder gaan.
Even doorzetten. Ik had precies hetzelfde. Het wordt echt een erg sterke serie. Blijft qua tempo wel omroep Max niveau maar desondanks erg sterk. Ik wacht met het laatste seizoen tot alles erop staat. Goed om te lezen hier dat het goed bevalt.
Ik ben zelf Better Call Saul gaan kijken omdat ik Breaking Bad goed vond, maar de serie zelf ben ik steeds meer gaan waarderen. Vooral de verbanden met Breaking vind ik mooi om te zien. Deze serie verklaart veel dingen over situaties in Breaking Bad. Eigenlijk als je beide series nog niet gezien hebt, moet je beginnen met Better Call Saul en dan pas Breaking Bad. En de laatste scene van deze week in BCS was idd erg goed. Spoiler Nou weten we ook hoe het komt dat Howard niet in Breaking Bad zit
Ben even op bezoek bij collega's bij festivalletje Best Kept Secret. Nu Nick Cave & The Bad Seeds Kende letterlijk geen 1 artiest, totdat ik hoorde dat dat Nick Cave van die gekke soundtrack shit van Peaky Blinders is. Red Right Hand nu is wel echt hard Wel depressieve muziek verder, wetende dat hij 4 weken geleden zijn tweede zoon heeft verloren maakt het wel extra wel diep man. Heftig mooi Verder gemoedelijk leuk mooi festival met hoop alto's en wat onbekende leuke artiesten maar een hoop kut muziek