Nee, ook met apple tv, k las het op twitter van iemand die zei dat het werkte daar, toen zelf ook ff met ipad getest
Ja, er staat nu echt een shitload aan films en series en anime. Eerst stond er nog wat NL zooi tussen, maar na een keertje opstarten alles uit Amerika!
http://www.want.nl/netflix-killer-npo-rtl-en-sbs-starten-samen-de-streamingdienst-nlziet/ We betalen met zn allen de concurrentie van netflix... Ook raar dat de NPO publieke programma;s maakt van ons geld waar we vervolgens voor moeten betalen om te mogen kijken..
Die truc zou ook kunnen werken op 360 misschien, maar je betaald gewoon voor je account en kijk USA content? Trouwens al die BB afleveringen, dat is toch niet Netflix NL? Ik zag het net namelijk niet er tussen staan. Net op die Flixfilms site gekeken en zag veel meer nieuwe content die in Netflix zelf NIET bij 'onlangs toegevoegd' of 'nieuwe releases' stond. Wtf?
Die DNS truc werkt ook op Android trouwens. Op m'n S4 heb ik nu ook alle US content. Check ook al die anime, loads of them!
Op 360 (en mijn Surface ook volgens mij) moet je twee keer DNS invoeren, gewoon allebei hetzelfde doen? Morgen ga ik 360 proberen, zodirect even op mijn Surface. Je kunt Netflix op twee apparaten gebruiken toch?
Ik kon in de IPV4 settings niet 2x hetzelfde adres invullen. Dus toen alleen de eerste ingevoerd. Netflix kon gelijk de USA content vinden, maar niet afspelen. Toen eerste DNS leeg gelaten en alleen de tweede ingevoerd...hoppaaaaa werkt super! Geweldig zeg. Kan ik dit ook gewoon op de 360 morgen uitproberen of loop ik dan kans dat ik het verpest? Want dan doe ik het niet en kijk ik deze content gewoon op de Surface. Wat ik apart vind is dat ik op Flixfilms (usa) erachter kwam dat Only God Forgives al op Netflix staat. Echter is de film totaal niet te vinden bij nieuwe releases in Netflix zelf, ook niet bij genres. Pas alleen wanneer ik het zoek kan ik het vinden...weird.
Ik heb het zo gedaan en werkt perfect: Maar op de Xbox 360 zal het ook wel gewoon werken. Gewoon hetzelfde doen.
Heb het aanbod bekeken en het is absoluut veel beter. Veeeeeel recentere films ook. Echter is het niet een bibliotheek voor vele andere series, iets wat ik wel gedacht had. Zo zie ik geen The Sopranos, The Wire, Oz, 24 en ga zo maar door. Het blijft een bepaalde selectie. Maar erg tof en nu wordt het die 8 euro per maand zeker wel waard.
Nu wel ja, het NL aanbod is het (nog) niet waard. Tuurlijk een losse DVD of film on demand is in verhouding duurder, maar toch... gewoon te weinig aanbod hier. Hopelijk gaan ze die DNS niet blokkeren.