1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet met die US DNS. ;)
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik probeer een leuk cadeautje voor m'n broer z'n verjaardag verzinnen, is een Netflix abonnement een goed idee? Hij heeft een PS3, kijkt veel films, maar aan de andere kant download hij veel zelf...
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Voor alleen films zou ik het niet doen zeker als je broer ze normaal download. Aanbod op NL Netflix qua films is imo heel erg karig
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Laat hem het een maandje proberen (dat is gratis), als hij het tof vindt geef jij hem een jaar. :thumbs:
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Achja, ik geef 'm wel 3 maanden. Ik denk dat 'ie 't wel leuk vindt. :)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus man, met dat nieuwe DNS nummer heb je echt een shitload aan content. Ik kijk echt regelmatig series en films nu. Dit is het echt waard en hopelijk blijft dit werken. Heb het vorige week helaas even moeten terugzetten weer...want twee vrienden die op bezoek kwamen konden niet veel beginnen met engelse subs....pfffff. Had ik net juist laten weten dat de filmkeus gigantisch is.

    Blijft raar dat ik op 360 alles kan vinden en Netflix op mijn Surface niet. Wanneer ik dan echter iets heb bekeken op 360, My name is Earl bijvoorbeeld...dan kan ik het gelijk ook op de Surface vinden. Ah well.

    Ook heel erg nice dat de NAT gewoon open blijft van de 360.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2013
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Yup!

    En het werkt ;-)
    [​IMG]
    Het enige wat ik mis, is de Add to list knop....

    Ach ja, jammer dan
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb het gisteren ook op mijn Samsung TV geprobeerd en daar werkt het met de DNS ook dus het zal wel op elk apparaat werken
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oldboy _O_
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zit er verschil in wat je op de verschillende devices kan zien? Zat net op mijn tablet een beetje te kijken en kwam Dude where is my car tegen maar omdat je ze via de Android app niet in "My list"kon zetten wilde ik dit via de internet pagina doen. Op de internet pagina geeft hij aan dat deze film alleen via de fysieke dvd te verkrijgen is:confused:

    edit/via mijn samsung smart tv app kan ik de film ook niet vinden
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2013
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Waar zit die knop in de browser versie dan? Lijkt me ideaal om een to watch list bij te kunnen houden :)
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Kan ik ergens op internet makkelijk zien wat er op de 'Nederlandse' Netflix beschikbaar is?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    flixfilms.nl

    edit: Gaaf dat de DNS werkt! Daar kan je hem gewoon op laten staan toch? De eerdere DNS werd echter na verloop van tijd geblokt. Is het met deze voldoende om de DNS te veranderen of moet je in Netflix zelf ook nog eerst wat doen? Zoals inloggen/uitloggen?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Op de PS3 de dns veranderen en daarna gewoon Netflix opstarten.

    Werkte bij mij meteen. Voor de Ipad moest ik wel de tablet opnieuw opstarten.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Super. Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder download.
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Mocht je ineens problemen hebben met het connecten in online games (GTA IV bijvoorbeeld) dan kan dat komen door je veranderde DNS
    Gewoon weer op automatisch zetten. Xbox onthoudt je handmatige DNS instellingen (PS3 niet getest) dus je kan het zo weer terugveranderen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man. Dat soort gekkigheden heb ik dus ook. Ik heb een shitload aan content op Netflix 360 en ook als ik bepaalde film zoek, kan Netflix het gewoon vinden. Op de Surface in Netflix echter weer totaal niet. Wanneer ik echter iets heb gekeken op de 360, dan ziet Netflix op de Surface het ineens wel.
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik dit gewoon een maandje vrijblijvend proberen? En hoe moet ik betalen?
    En als laatste nog, je wordt dan lid ofzo? En dan kan je zowel op de Nederlandse als de Amerikaanse? Ik ken netflix nog niet echt maar de laatste pagina's zien er positief uit.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Standaard heb je NL en met het aanpassen van de DNS de US Netflix. Je kan gewoon een maand uitproberen door het meteen weer op te zeggen. Het kost je 1 cent om je rekening te verifiëren...
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks klinkt allemaal erg interessant, maar is even meer in verdiepen en ik gok heel snel proberen!
     

Deel Deze Pagina