Het mooie is dat ik geen internet problemen heb met deze settings. Sterker nog, met het veranderde DNS heb ik gewoon een open NAT.
Heb ik ook. Streamen is ook veel handiger. Werkt die DNS change ook ok de Xbone met US location ? Sent from my iPhone using Tapatalk
Hou er ook rekening mee dat niet alle films getoond worden in de menu's maar je ze wel terug kan vinden via zoeken
Zag dat in de NL netflix de serie The Shield is toegevoegd.. Echt een geweldige politieserie over amerikaanse gangs en politieagenten die over lijken gaan, aanrader!
Heb de serie vorig jaar al gezien, maar postte het hier als tip voor de mensen die gewoon NL netflix kijken Wel grappig trouwens, mn xbox gold was vorige maand afgelopen maar na 3 weken gewoon tv kijken trok ik het echt niet meer en heb ik weer gold genomen zodat ik netflix kon kijken, best wel bizar hoe weinig er op tv is dat het kijken waard is eigenlijk..
De commerciƫles doen de das om. Zo irritant lijkt wel erger te worden.. Is inmiddels Netflix flink uitgebreid?
Als je bovenstaand dns in je iphone/ipad/xbox/etc stopt wel Maar ik ben over NL aanbod ook wel tevreden, de netflix produced series zijn allemaal de moeite waard
Weet iemand waar je cheap netflix gift cards kan kopen en dan de code per mail toegestuurd krijgt? Sent from beyond.
Je neemt gold om vervolgens nog een keer voor Netflix te betalen? Dan kan je beter een 2e hands ps3 of een wd tv live kopen @ Ron: volgens mij zijn die codes niet regiovrij.
Die gaat/gaan er ook komen, maar eerst een game pc waar al mn geld aan opgaat Sent from my iPhone using Tapatalk