Je hebt alleen USA dan zeker? Ik wil ook UK, Canada, Nederland etc. En als je niet wilt betalen waarom dan uberhaupt Netflix nemen? Download dan alles gewoon?
Beetje onzinnige vergelijking ;-) Ja, ik wil Netflix en ik betaal daar graag voor, alleen ik heb meer dan genoeg aan de amerikaanse netflix. Uk, canada en de rest hoef ik niet. Op mijn apple tv heb ik de nederlandse en alle andere apparaten de usa content. Downloaden doe ik ook, maar alleen specifiek wat ik wil zien. En als ik GRATIS mijn eigen dns kan aanpassen om alleen de USA content te bekijken en niks anders, ben ik gek als ik daarvoor 3 euro per maand extra betaal.
Beetje jammer dat de niet de volledige seizoen 5 Breaking Bad op Netflix staat.. Wanneer zullen de overige afleveringen worden toegevoegd?
Dan maar even downloaden van het Internet.. laatste episode 8 is wel een clifhanger, wil graag weten wat er gaat gebeuren. ^^
Netflix loopt met bijna met alle series achter om niet teveel met tv te concurreren Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Het is natuurlijk persoonlijk maar heb liever de films in de NL bieb. En Suits. Die is niet te zien in de US Netflix
Met Doctor Who lopen ze hier voor en voor Nederlandse kids filmpjes. Sent from Bathurst driving A Holden.