1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nu hooked aan Heroes, toffe serie so far.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Seizoen 1 ja. ;)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    minus de laatste ep....

wat een anti-climax

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Was ik al bang voor, dit concept is net als Prison Break. Een seizoen knallen en dan moeilijk spannend te houden.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En het is jammer dat de show gecancelled is tussen seizoen 4 en 5.
    Zelfde met Deadwood. Dat is zo kut als er een open einde is.

Ach het is nog steeds oke om te kijken. Maar de serie had zoveel toffer kunnen zijn. Zeker na een best goed eerste seizoen.

Laatst bewerkt: 5 feb 2014
  6. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's hetzelfde verhaal als met die Spotify accounts en werkt hooguit 2, 3 maanden. Met pech net een maand. :+

Laatst bewerkt: 7 feb 2014
  8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij zijn dat gewoon 12 accounts die zij aanmaken zodat je iedere keer 1 maand gratis hebt. Zij hebben dan dacht ik ook een manier om je opgebouwde MYLIST mee te nemen naar elk nieuwe account.

Persoonlijk teveel gedoe voor mij en 8 euro p maand vind ik meer dan schappelijk voor hun service...

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net een update van Netflix op Xbox 360 en nu werkt het programma voor geen meter meer. Hij blijft maar laden en laden en er gebeurd gewoon niets. Nice :mad: en dan na lange tijd...Netflix has encountered an error. Werkt gewoon niet......

Oh en nu werkt hij wel, maar het is ineens veranderd in de Nederlandse Netflix. En ik heb gisteravond nog op de 360 de USA Netflix gebruikt. Niets veranderd aan DNS en op de Surface tablet werkt alles nog perfect. Bedankt 360 update!

Ik heb een weekje of twee geleden een 7 day trial ervan gebruikt, werkte perfect voor USA Netflix. Maar hoe bekijk ik de content van alle landen dan? Als ze al die andere landen ook nog extra veel hebben, dan is het die extra 5 dollar wel waard denk ik.

Laatst bewerkt: 11 feb 2014
  10. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de update is de ondertiteling ineens in het zwart. Is het mogelijk om dit op de xbox te veranderen, want ik heb het niet kunnen vinden.

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Hoezo extra betalen ?

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet niet wat jij allemaal doet met Netflix maar ik heb er in de tijd dat ik het gebruik echt nog nooit, niet, nergens geen problemen mee gehad?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Voor die service van Open-US, dan kun je content krijgen uit elk land.

Alleen met de USA Netflix he, en eigenlijk ook alleen op de 360. Op de Surface 1x, omdat het DNS nummer gewoonweg niet meer werkte. Sowieso zijn er plenty issues met Netflix...just Google it. Ligt niet aan mij.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je kunt via de website switchen tussen alle landen.

Dat doe ik zelf altijd op mijn smartphone, even inloggen, catalogus kiezen, updaten... Dan de Netflix app starten op mijn PS4 en klaar is kees.

Wil ik een ander land dan sluit ik de Netflix app en switch ik weer, duurt nog geen minuut.

Per land heb je een verschillend aanbod, ik switch zelf vaak tussen USA, Canada, UK en de Scandinavische landen.

Omdat unblock us imo het meest stabiel is (nog nooit eruit gelegen itt een tunlr.net bv.) en je dus direct kunt kiezen tussen ALLE landen.
    Is mij de 3,50 euro extra per maand dubbel en dwars waard.

Wat voorbeelden qua films zijn bv Silver Linings Playbook op Netflix Zweden, Pain & Gain en Trance op Netflix Canada, complete serie Breaking Bad (inclusief laatste 8 episodes) op Netflix UK etc.
    En het aanbod wordt steeds anders, ook per land.

Laatst bewerkt: 13 feb 2014
  15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die eerste is inderdaad niet te vinden op USA Netflix. En die Scandinavische landen...heb je daar altijd Engelse subtitel opties? Misschien ga ik Open-US ook wel doen. Iets wat echt irritant blijft aan Netflix is dat ze een shitload aan films hebben, maar die zie je allemaal niet in de app staan, die moet je gaan zoeken. En het idiote dat ik bepaalde films en series wel zie op 360 Netflix en dan weer niet op de Surface. Helemaal kut, nu USA Netflix niet meer werkt op 360 na die update.

Laatst bewerkt: 13 feb 2014
  16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Nee je hebt in niet-Engelstalige landen geen Engelse subs, maar dat vind ik zelf geen groot probleem.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn...dat gaat hem voor mij niet worden dan. Ik begrijp er serieus echt niets van anders dan. Zo te horen alleen Netflix USA, UK, Canada en NL voor mij dan.

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij heeft ook Mexico ENG subs, maar 100% zeker weten doe ik t nu even niet. (en ja, ook Mexico heeft weleens films die nergens anders te vinden zijn)

Voor je genoemde landen ook al die paar euro's extra waard trouwens.

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand ook last van dat de ondertiteling boven aan verschijnt inplaats van beneden? B)

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Netflix is niet goed voor me, Orange is the new black in 2 dagen gekeken, laatste twee seizoenen van Weeds in een weekje en nu bezig met Breaking Bad :p.

Werkt ook echt heel goed op 3G, gewoon in HD ben je ongeveer 50MB per 10 minuten kwijt, heb gewoon een aflevering van Weeds in de auto gekeken zonder dat ie een keer hoefde te bufferen :D.

Deel Deze Pagina