Ja man, dat had ik dus ook vorige week en gisteren met de serie Damages. Ik check echter wat episodes later en die zijn weer goed. Netflix is tof, maar qua subs vaak genoeg een baggerzooi. Soms is de vertaling triest slecht, soms loopt het niet synchroon, soms zit het bovenaan, soms is het ineens geel en dan weer wit...etc.
Je kunt op de site van netflix zelf gewoon de kleur van de subs zelf instellen maar weet niet of hij die instellingen dan mee neemt naar de verschillende apps
De kleur idd, maar soms is die gewoon geel op zowel tablet als 360. Terwijl in de opties staat dat het wit is. Ah well. Een vriend zei trouwens dat je Netflix zo kunt instellen dat de intro van series elke keer wordt geskipt, maar ik zie die optie nergens staan?
En gisteravond begon het weer...wil ik de serie Damages verder kijken krijg ik dit: http://oi62.tinypic.com/2yxhs2t.jpg Na tig keer wegklikken en opnieuw proberen, speelde hij de boel weer af. Maar nu weer...en dit keer gaat de error niet weg. Wanneer ik DNS weer op automatic zet in Windows 8, is het gelijk weer goed. Ik ga deze week nog dat Open-Us proberen denk ik. Ben klaar met die tyfus errors. Ik gebruikte dit DNS nummer 109.123.111.24
Via de app van Samsung is de ondertiteling geel. In het begin vond ik het wel kut, maar ik ben er inmiddels aan gewend.
Heb Open-US sinds gisteravond en werkt gelijk perfect. Ik had hiervoor een halfuur lang die verschillende DNS nummers getest en geen enkele werkte meer. Was er klaar mee.
Heb wel een Xbox 360 maar staat op zolder. Aangezien mijn vriendin liever niet heeft dat ik al mijn spullen beneden heb staan is zolder mijn game room. En zoek het niet elke keer dat ding van boven naar beneden te sjouwe, heb alles netjes weg gewerkt.
Absoluut man. Geen gefuck meer..niet ineens in het midden van je serie een error krijgen en eruit gegooid worden etc. Heb de andere landen gecheckt en zag er al films tussen die USA en NL Netflix weer niet hadden. Altijd nice.
Kan je soms ergens zien welke series toegevoegd gaan worden de komende maanden? Ik zie dat andere regio's wel Buffy the Vampire Slayer hebben, die zie ik graag komen op de Nederlandse versie. Ik ga niet zitten kloten met dingen zodat ik de buitenlandse Netflix kan kijken, want ik wil gewoon Nederlandse ondertitels.
ik heb dmv een Samsung actie nu een jaar lang Netflix gratis maar was is dat voor iets raars dat sommige kinderfilms geen NL audio hebben Het regent gehaktballen bijv staat er in met NL naam maar alleen EN audio , dat snap ik niet echt
En het is gvd weer eens mis met Netflix...heb niets veranderd op de Surface of wat dan ook. Maar was net Damages aan het kijken en ineens stopt hij met de aflevering en begint hij weer te laden...echter blijft hij dan gewoon op 0% hangen. Reboot Windows. Start de app weer op...de aflevering speelt hooguit twee minuten af en toen weer hetzelfde gelul. Nu blijft ie op 7% hangen. Niet te hopen dat dit DNS nummer ineens voor problemen gaat zorgen, zeker wanneer ik nu Unblock US ook ervoor betaal. Dadelijk heeft Netflix dit nummer ook geblokkeerd....