1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je een abbo op problemen genomen?

Man o man hoeveel shit kan 1 man hebben met Netflix ;-)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bij mij laadt ie ook regelmatig niet of ontzettend traag op de PS3. Zal wel aan de handmatig ingestelde DNS liggen neem ik aan.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope. Ik heb Netflix op mijn smart-tv, ps4, ps3, tablet en mijn zoons pc.

Alleen die van de PS3 heeft een zelf ingestelde DNS zodat die op de Amerikaanse Netflix komt, echter bij alle apparaten komt het voor dat ze af en toe lijken te hangen bij het inladen.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb nog nooit problemen gehad met Netflix eigenlijk, niet op de 360 en niet op de PS4.
    Alhoewel, wat weleens gebeurt is dat de ondertiteling niet meer sync loopt, even de Netflix app herstarten helpt altijd.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien is het ook wel Windows 8 man, want ook Skype bleef maar laden en laden en wilde niet verder starten toen. Internet werkte echter verder wel gewoon. Na een reboot van Windows en modem-router uit/aangeschakeld te hebben was het weer goed.

Op zich vallen de problemen nog mee als je het vergelijkt met een Google search naar problemen van anderen. Tot nu toe...

- Netflix USA die niet meer inlaadde (DNS)
    - Subtitels die ineens niet meer verschenen
    - Gekke gedoe wat ik gisteren had

Laatst bewerkt: 28 feb 2014
  6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik las altijd dingen als proxy's en unblock us, maar ik heb net voor de gein de hola chrome add-on gedownload en toen had ik ook de Amerikaanse Netflix. Op mijn PS3 heb ik daar niks aan, maar dan kijk ik wel een paar dingen op mijn pc.

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik had de trailer al eens in het algemene TV-serie topic gepost, maar nu ook nog maar een keertje hier dan. Ben er wel benieuwd naar.

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja dat ga ik ook zeker een kans geven. Kans is wel groot dat het net niet goed is en dan meteen ontzettend gaar, zoals The Arrow. Dit genre is altijd zo hit or miss voor mij. Zit weinig tussen.

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Trailer Park Boys _O_

Nieuwe afleveringen ook gewoon. Al vraag ik me wel af hoe dit moet gaan worden. Het is immers toch alweer zo'n zeven jaar geleden dat de serie is gestopt.

10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    IS het mogelijk om een netflix abonnement te betalen doormiddel van Paypal? Een code kopen of iets dergelijks misschien?

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Het is mogelijk via creditcard of ideal. Betaling via PayPal kan echter niet.

12. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je ook niet ergens cadeaukaarten of prepaid kaarten kopen? voor een x aantal maanden.

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja ze hebben gewoon cadeaukaarten. Staat op hun site.

14. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    PayPal kan wel via de Amerikaanse site. ;)

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Oe, die film was erg tof en de trailer ziet er wel veelbelovend uit.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yup...daar ben ik weer en nee...ik heb werkelijk niets maar dan ook niets aan de Netflix instellingen, Windows 8.1 instellingen of instellingen van de Microsoft Surface Pro gedaan en toch weer een beetje bullshit met Netflix.

Eerder deze week nog goed, maar nu krijg ik elke keer bij een nieuwe episode van (in dit geval) Fullmetal Alchemist, dat ik de subtitels opnieuw moet aanvinken. Het wordt gewoon per episode ge-deactiveerd. Iemand advies? Anders whatever.

Ik koos net de serie Sherlock, ik hervatte het..en daar pakt hij wel automatisch de subtitels...heel raar.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Staat closed captions aan?

Send with Tapatalk HD for Android

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    In de settings van Netflix is dat?

Ooh dat is dus dat CC wat er bij die andere subtitel optie staat tijdens een serie of film. Ik heb beide geprobeerd net, maar hij blijft het bij FMA deactiveren per episode. Heb het ook geprobeerd via Netflix.com, dus niet de app. Same story. Toen Sherlock getest en daar staan automatisch de subs aan. Ligt het dan aan de anime?

Laatst bewerkt: 15 mrt 2014
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wie is bij Netflix eigenlijk verantwoordelijk voor de ondertiteling. Ben nu How I met your Mother aan het kijken en de NL onderditeling is werkelijk om te janken. Zinnen die gewoon totaal verkeerd vertaald worden, namen van personages die spelfouten bevatten etc. Kan bijna niet door een professioneel bedrijf gedaan zijn gedaan. Nu weet ik ook meteen weer waarom ik veel liever zonder subs kijk

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is bij alles drama tegenwoordig. Zag laatst Non Stop in de bios en dat was ook zo slecht vertaald.

Deel Deze Pagina