Begrijp best dat voor sommige het aanbod wat karig is maar ik vind het tot nu toe wel goed. Best toch wat series aan het volgen die ik nog niet heb gezien. Dat streamen werkt wel erg goed. Alleen vaak loop het een aantal seizoenen achter en denk dat ik dan wel weer een maandje via spotnet ff alles naar binnen haal. Heeft netflix nl ergens een lijst met wat ze de komende maanden gaan uitbrengen?
I get it. Maar ik zie Netflix nog steeds als de voorlopers van videocontent aanbieden anno 2014. Ik zie mijzelf echt never nooit meer een film hardcopy te kopen. Netflix NL is dan nog het jonge broertje van USA. Misschien moet ik binnenkort maar eens aan de Netflix.
Ben gewoon tevreden met Netflix. Ik gebruik het echt dagelijks nu en dan ga ik echt niet moeilijk doen over 8 euro per maand. Ach...mocht het zelfs straks 9 of 10 euro worden blijf ik er nog steeds bij. Daarnaast dankzij Unblock US kan ik ook gewoon USA,Canada, UK etc bekijken. Er komt inderdaad steeds meer op Netflix NL, dat is te zien op www.Flixfilms.nl, maar er zit wel genoeg 'troep' tussen. Zijn echt niet allemaal topfilms. Geldt ook voor Netflix USA. Soms moet je gewoon echt goed zoeken en niet tussen de genres kijken. Hebben jullie trouwens ook met Netflix tijdens een serie of film dat er soms ondertitels missen? Tijdens een scene waar iemand iets zegt bijvoorbeeld, de eerste zin toont gewoon ondertiteling en dan de tweede zin totaal niet. Heb het op Surface en Xbox 360.
Netflix moet je ook helemaal niet zien als een vervanging voor het downloaden van de nieuwste films en series imo, het is meer een vervanging voor reguliere TV.
Yup. Zonder de irritante reclames waar ze je mee doodgooien ook. Ik heb eigenlijk een paar jaar al geen reguliere tv meer en ik mis niets, heerlijk.
Nu niet wellicht, maar op langere termijn moet een 'Netflix-achtig' concept dit wel gaan vervangen IMHO. Of misschien blijft dat een utopie . OF! Netflix (of iets dergelijks) wordt gewoon een vervanger van je kabelmaatschappij. Dan komen de inkomsten ook direct bij de juiste partijen.
Paar weken me ma aan Netflix geholpen voor die proefmaand en ze vind het helemaal geweldig. Lekker op de iPad kijken. House of Cards is ze al klaar mee. Nu verder met Orange is the new black, daarna Homeland. Ze vind het helemaal super. Zeker omdat alles gewoon gelijk werkt en er standaard prima ondertiteling is in het Nederlands.
Ik gebruik nu NL Netflix voor Fargo en het is mij opgevallen dat ik niet meer kan checken wat er nieuw is op Netflix? Ik kan alleen top picks kiezen, maar niet new releases. Ik gebruik de Netflix app in Windows 8.
Voor de unblockers: The Wolf of Wallstreet op MEX en BRA Vikings Seizoen 1 op MEX en BRA Blue Jasmine op CAN Batman The Animated Series op CAN
Goed nieuws! Je hebt vanaf volgende maand geen xbox Gold meer nodig om netflix te kunnen kijken op je xbox!!
Dat is super. Gold loopt bijna af en speel nooit meer games, gebruik hem alleen nog voor netflix. Was niet van plan om ook nog eens gold daarvoor aan te schaffen.
Tja, niet voor bestaande abonnees. Voor mij is het 2 jaar lang nog gewoon 8 euro. En we krijgen er ook meer series films voor terug als goed is.
Kreeg alleen dit in mijn mail. Bedankt dat je lid bent van Netflix! Om nog meer films en series te kunnen blijven toevoegen, gaan wij een prijsverhoging doorvoeren van € 7,99 naar € 8,99 voor nieuwe leden. Omdat je al lid bent van Netflix gaan we als dank hiervoor de prijs voor jou nog twee jaar lang behouden en niet wijzigen. Staat nog niet wanneer het in gaat.
ik heb een samsung smart tv en ik kreeg via de netflix app steeds de error aip-701. Op aanraden van het internet heb ik de konami code ingevoerd om zo de tv te deactiveren. De bedoeling was om hem weer te activeren. Nu kwam ik dus weer op het beginscherm waar je de inloggegevens kunt invoeren. Ik weet niet meer precies wat ik heb gedaan, maar ik heb mijn email adres en wachtwoord ingevoerd en vervolgens kwam ik op een scherm waarin staat "welkom terug" en rechtonder een knop registratie voltooien. Als ik daarop klik dan verschijnt er een scherm waarin ik CC gegevens moet invoeren. Maar ik heb geen CC en heb me gewoon geregistreerd zonder CC. Ik kom dus niet meer verder, ik kan niet meer terug naar het inlog sherm, want zodra ik netflix afsluit en weer opstart komt het "welkom terug" scherm daar weer