Oh dat zou mooi zijn! Is altijd wel een manier te vinden om het te omzeilen. Zelf gebanned worden van Netflix is een stuk vervelender.
Schijnbaar, volgende week weer een nieuwe Sws wel opmerkelijk dat ze de spinn-off van BB als exclusive hebben
Sinds vorige week dinsdag werkt mijn Netflix niet meer op de 360.. App start op maar blijft daarna 'oneindig' laden. - App en alle updates verwijderd, alles opnieuw gedownload.. Probleem blijft. - Internetverbinding en DNS instelling gecontroleerd, alles ok, maar Netflix werk nog steeds niet. (NAT is open bij games) Nog meer mensen problemen met Netflix de afgelopen week of bekend met dit probleem?
Zie dit bericht net. Jij ook een nieuw modem gekregen toevallig? Ik heb hetzelfde, zie onderstaand: Dunno of ik het hier moet posten. Heb sinds vorige week woensdag nieuw Ubee modem gekregen van Ziggo.... Super mooi maar nu werkt Netflix niet meer op de Xbox 360. Op de Xbox One en andere apparaten wel. word van hot naar her gestuurd. Wat ik al heb gedaan: 1. Modem restart 2. Profiel verwijderd en opnieuw toegevoegd 3. Xbox cache leeg gegooid 4. Netflix eraf gehaald meerdere keren en opnieuw geinstalleerd. 5. Microsoft updates van Xbox afgehaald en opnieuw geinstalleerd. 6. Kabel aan de xbox gehangen. 7. Connectie getest 8. Andere apps geprobeerd en werken wel. Iemand een idee? Probleem is dat Netflix niet doorstart. Hij start op en blijft dan hangen op NETFLIX met een laad rondje eronder... meer niet. Xbox One, PC, Laptop, telefoon werken allemaal wel ook via mijn wifi.
Nee, hier (nog) geen nieuw modem gekregen van Ziggo, wel is er aan het netwerk gewerkt omdat ze zijn gefuseerd met UPC. Al dacht ik dat het alleen invloed had op de TV. Heb dus ook alle bovenstaande punten uitgevoerd, maar ook hier geen succes. Met games online verder geen problemen. Gisteravond nog eens alle settings van mijn modem doorgenomen en poorten opnieuw opengezet maar ook dat mag allemaal niet baten. Connectie test op de 360 verloopt zonder problemen en razend snel. Netflix start je op en blijft vervolgens eindeloos laden zonder foutmelding.
Dat zou echt geniaal zijn als netflix global wordt. Als er goed aanbod is zie ik ook geen reden tot dingen downloaden.