@WinterBase Primary en secundary dns, werkt voor mij prima op de ps4, hiermee heb ik usa netflix 192.241.137.65 000.000.000.00 En anders zie hier... Netflixdnscodes.com
@WinterBase Deze Primary en secundary werken althans bij mij op de ps4 voor USA netflix. Spoiler 213.5.182.117 23.21.182.24
Kan ik dan per apparaat instellen welke regio het dan is? Dus bijv PS4 = amerika Xbox = Canada Xbmc = denemarken
Niet pér apparaat (omdat je van Unblock-US maar 1 DNS adres krijgt voor al je apparaten), maar je kunt van regio naar regio springen binnen 10 seconden ongeveer via hun hoofdpagina; kan me moeilijk een betere oplossing voorstellen voor $4,99.
Dank je. En je hoeft niet moeilijk naar een betere oplossing te zoeken hoor ;-) Ik ga het proberen EDIT: 2jaar gevonden voor 49,90 dollar via smartdnsproxy. Eerst maar is een trial doorlopen.
Ziet er aardig hetzelfde uit, idd; echter voel ik me altijd ongemakkelijk om een 1/2 jaar abonnement te nemen omdat dit soort sites/diensten 1) altijd plots uit de lucht gehaald kunnen worden of 2) Netflix serieuze stappen gaat nemen tegen 't DNS-omzeilen (alhoewel ik al langer dan 1 jaar bij Unblock-US lid ben, betaal ik nog steeds maandelijks bijv.).
Ik betaal ook maandelijks aan unblock-us, en switch van regio via mijn telefoon. Even naar de hoofdpagina gaan idd, regio selecteren, Netflix op de PS4 opnieuw opstarten en je kunt kijken. Heb het sinds Netflix in NL is en het heeft er echt nog nooit uit gelegen.
Nu twee afleveringen Narcos gekeken en ben nu al verkocht. Heerlijk sfeertje en manier van vertellen. Top dit!
Blijkbaar wel: https://help.netflix.com/en/node/23742 Resolution: Stream in HD if your Internet connection supports 5 megabits per second or more. Google Chrome up to 720p Microsoft Edge up to 1080p Internet Explorer up to 1080p Safari up to 1080p on Mac OS X 10.10.3 or later
Godverdomme. Zit ik helemaal in Sons of anarchy op Netflix. S03e08 ofzo.. Gooien ze opeens seizoen 1tm4 eraf