En gewoon in de app op een Surface? Netflix begint echt de bom te worden met series zoals Daredevil, Bloodline en Narcos. Nice dat je alle episodes ook gelijk hebt. I like...very much yes indeed.
Zou niet verkeerd zijn, hou wel van 'korte' series eerlijk gezegd. We zullen zien, een tweede seizoen komt er sowieso...
Het is wachten op de eerste 'Band of Brothers' achtige serie als Netlix Original. Zou echt dope zijn.
Indedaad. Dan gebeurt er tenminste wat en worden zaken afgehandeld. Heb zo'n hekel aan die series waarin elke aflevering een verhaaltje op zich is (of een tweeluik/drieluik) en de rode draad, het echte verhaal, veel te langzaam ontwikkelt.
Toevallig gisteren weer opnieuw gaan kijken, 100% genieten Maar zou idd leuk wezen, paar jaar geleden was ik wel kkaar met WO2 maar heb nu wel weer zin in een niewe serie en eigenlijk ook wel een nieuwe WO2 game
Laatst las ik er een artikel over en het is nu toch echt gebeurd. Netflix is begonnen met het blokkeren van DNS unblockers en onlangs kwam ik erachter dat mijn DNS nummers van Unblock Us ook niet meer werkten. Nou kreeg ik van hun een alternatieve DNS maar ook dat zal niet lang duren gok ik. Daarnaast gaat PayPal nu ook betalingen van DNS unblocker sites weigeren. Netflix wordt dan echt een stuk minder boeiend voor mij en ook bepaalde anime op Crunchyroll is er dan niet meer. Pfffffff... Irritant gedoe.
Hola is een programmaatje voor op je pc of tablet waarmee je je regio veranderd zodat je buitenlandse Netflix kan kijken Hola werkt gewoon nog prima op mn tablet met netflix