1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Interpretatie van @Olijke's post is in mijn ogen te zwart wit @Kevf.

    Hoewel ik het met je eens bent dat ieder mens de vraagstuk zelf kan beantwoorden, kan je het nog steeds oprecht afvragen.

    Tevens als je Olijke Poffers posts leest, dan had je geweten dat het niet in zijn aard ligt om zich 'beter' voor te doen of juist extra dik aan te kaarten over zijn 'welvaart' ;-)

    Daar is Olijke de type niet voor.

    Om je vraag te beantwoorden Olijke, ik kijk een paar series en vind het heerlijk om op mijn eigen tijd te kunnen genieten van een aflevering van een serie.

    De laatste paar jaar is er op film gebied alleen maar meer en meer Marvel crap en steeds meer hetzelfde shit.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2016
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Laten we het daar maar bij houden. Ik ben indd niet iemand die wil pochen of wat dan ook.
    Het is lastig om gevoelens te typen en daar gaat het vaak voudt op een forum.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Juist...... ok?

    Knap dat jij uit een paar berichten kan ophalen hoe ziekelijk veel iemand series kijkt. Het klopt ook nog eens totaal niet. Ik volg echt maar een paar series en ik kijk niet eens dagelijks een serie.

    Maar als iemand dat wel doet, prima toch? Begrijp dus niet helemaal waarom je zo'n opmerking maakt en al helemaal niet de relevantie.

    Ooooh kijk, Homeland heb ik nog altijd niet gezien. :)
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Moet je de PlayStation eens uit laten, heb je ook tijd om series te kijken :D
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Man man, jullie halen er van alles bij.. Hoe kom jij er nou bij dat ik zeg dat jullie ziekelijk veel series kijken.
    Ik bedoelde het gewoon zoals ik het in eerste instantie vroeg. Ik vraag mij dat gewoon af. Ik zou het, let op, persoonlijk, dus mijn persoontje zelf, zonde vinden van het geld om netflix aan te schaffen omdat ik daar dus echt te weinig tijd voor zou hebben. Ik zeg toch niet dat jullie ziekelijk veel series kijken en mij vervolgens af te vragen waar jullie al die tijd vandaan halen.

    Echt hoor, de lezer leest wat hij wil lezen, en niet wat de schrijver schrijft. Dat is het klote van digitaal lullen met elkaar.
    Maar ik ben er klaar mee. Het was gewoon een vraag, zonder welke bij bedoelingen dan ook.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Snap de vraag van @Olijke Poffer wel. Als ik dagen lang aan het binge watchen (of gamen, of whatever) ben, krijg ik op een gegeven moment wel zo'n reflectief momentje dat ik denk van oké, dus mijn leven bestaat uit werken en tv kijken, wat een leegte. Maar ja, hoort niet per se in deze thread :D
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Het komt gewoon nogal minachtend over, vandaar dat iedereen zo reageert :).
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou het is allerminst minachtig bedoeld hoor. Voor de laatste maal, het was een oprechte vraag zondere enige bij bedoelingen.
    Blijkbaar is het lastig voor de meeste om zoiets op te kunnen vatten als zijnde een normale vraag.
    Maar goed, back ontopic,
    Netflix.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als er meerdere mensen over vallen ligt het waarschijnlijk niet aan de ontvanger maar aan de zender ;)
    Zeggen dat het voor de meeste mensen lastig is om iets normaal op te vatten vind ik nou ook niet echt een sociaal antwoord ofzo, maar ok!
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eens, maar als Olijke reageert op een post van mij waarbij hij letterlijk weer aangeeft dat hij oprecht er naar vraagt en dit bevestigt krijg je vervolgens doodleuk de eerste beste poster hierna (BigKabuto, yes I'm talking about you) die verder hierop ingaat terwijl Olijke het al verduidelijkt in zijn voorgaande post.

    Dat is hetzelfde als olie op vuur gooien wat al gedoofd is. If ya know what i mean.

    Communicatie works both ways. ;-)

    Soms is het blind reageren en het insinueren 'not for the better'
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Laten we hier minimaal twee pagina's over verder discussiëren.
     
    L.A., Tyrant, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570


    Ja maar dat is juust machtig mooi!
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit dus, precies dit. Het was dus niet zo bedoeld, kan gebeuren. All good. :D
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Als je nou het laatste zinnetje had weggelaten was er niks aan de hand geweest. :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is ook maar een forum ofc (zegt de meervoudige titelwinnaar 'meest serieuze member' :+) . Er zijn onderhand toffe anime op Netflix! Knights of Sidonia heeft blijkbaar een 2e seizoen en die is echt nog vele malen beter dan s1. Mooie graphics en vooral een hele gave sfeer. Van dezelfde makers kan je nu ook 'Ajin' kijken. Een zeer geweldadige anime over demi-humans/mensen die niet kunnen sterven, ook zeker de moeite waard. 'Deadly Seven Sins' heb ik ook met veel plezier uitgekeken. Een fantasy anime met veel superpowers en ridders. Opvallend is dat alle drie de series Netflix originals zijn. Ook Code Geass staat tegenwoordig op Netflix. Hopelijk zetten ze dit door.
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Iemand nog interessante films of series met goede plottwists, cq mindfucks.
    Hoeft niet zozeer op Netflix te staan. Vind het heerlijk als er iets gebeurd wat ik totaal niet zag aankomen,
    zoals films als The Game, Memento, The Usual Suspects, The Prestige, The Illusionist en Shutter Island. Verder vond ik het eerste seizoen van Homeland echt fenomenaal, omdat ik 5x ben geswitcht van gedachtegang en er uiteindelijk toch naast zat.
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Triangle, Timecrimes, Coherence, Exam, Identity, Primer, 1408, La Habitacion de Fermat.

    Sent from my A0001 using Tapatalk
     
    WorkingTitle en AnubisNefer vinden dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De Fuck gast, waar haal je g*dverdomme de tijd vandaan? ;-)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Lucky number slevin, Primal fear, Fight club, The Score, The devil's advocate, Jacob's ladder, Match point, The life of David Gale, Get shorty, The departed, The butterfly effect, Kiss kiss bang bang.
     
    Xandorra, AnubisNefer en WorkingTitle vinden dit leuk.
  20. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Mindhunters! En Gone Girl. Verder wordt hier natuurlijk al een hoop genoemd.
     
    AnubisNefer en WorkingTitle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina