Eerste 3 afleveringen Narcos gekeken, mis die Pablo wel hoor! En die blonde agent is ook al niet meer te zien.
Al maanden geen serie(s) meer gekeken, maar nu voor Narcos Netflix toch maar weer eens aangezwengeld.
Is hij niet per ongeluk met Season 01 Episode 01 begonnen? Netflix heeft daar af en toe een handje van. Had ik met House of Cards ook. laatste seizoen kwam online tijdje geleden. Ik direct aangezet.. Wat doet Netflix. Start ie automatisch S01E01 op.. Dacht dus ook in het begin een recap te zien, tot ik wel erg lang dezelfde beelden bleef zien en ik eens ging kijken welke aflevering ik aan het bekijken was. Had Netflix gewoon de serie helemaal opnieuw gestart ipv begonnen met nieuwe seizoen.
Had ik met Game of Thrones. Dacht even dat de white walkers iedereen weer back to life hadden gebracht.
Dacht eerst ook dat Narcos wel iets minder zou zijn zonder Escobar, maar ben nu halverwege seizoen 3 en het tegendeel is waar. Wat een heerlijk vervolg!
S3 van Narcos was toch wel weer lekker. Moest de eerste paar EPs even wennen maar de laatste vijf waren zeer nice Benieuwd naar S4