Ja, Narcos was dik. Ook net afgekeken, ging weer helemaal los. Had er niets van verwacht. Nu op naar Stranger Things, iemand die game ook al gespeeld? Zag dat Gomorra er op stond over de Italiaanse maffia in Rome. Denk ik ook maar een kans geven.
Vorige week El Chapo seizoen 1 gekeken, heerlijk! Minimaal net zo goed als Narcos. Nu aan Stranger Things begonnen en na twee aflevering gelijk wauw, wat een vette serie!
Deze serie staat nu ook op Netflix. Ben erg benieuwd. Wel vreemd, op de site kan ik hem wel al kijken maar op de app van m'n Apple TV kan ik hem niet vinden.
Schijnt een toffe serie te zijn in de geest van Stranger Things. Ga hem zeker kijken! Sent from my MI 5s using Tapatalk
Snap niet dat het standaard op Engels staat in plaats van gewoon Duits. Klopt niet met wat je ziet, heel irritant
Zojuist aflevering 1 gekeken van de serie Dark, eerste indruk is goed. Inderdaad wel even op Duits zetten.
Gisteren de eerste 2 afleveringen van Dark gekeken en de eerste indruk is: heftig! Spannend en interessant verder en na de eerste 2 afleveringen zit ik gelijk met 50 vragen en 10 personen die verdacht zijn. Dark speelde bij mij wel gelijk op Duits af btw.
Seizoen 1 van Dark afgekeken. Wel toffe serie, soms wat traag en onduidelijk maar dat komt helemaal goed op het eind!
Wanneer ik vanavond thuis kom van het werk staat waarschijnlijk seizoen 2 van El Chapo online, hell yeah!