Ben begonnen aan Fargo S02. Zat er na de eerste aflevering weer gelijk in! Seizoen 1 vond ik een heerlijke wat duistere crime-serie, mooi geschoten, en met ontzettend veel ongemakkelijke maar stiekem best grappige momenten, en seizoen 2 lijkt in diezelfde stijl door te gaan
Fargo is echt steengoed ja, binnenkort maar weer eens overnieuw kijken. Heb nu ook HBO dus kijk niet zoveel Netflix meer, maar wel met Stranger Things begonnen gezien de lovende kritieken. Toen het net uit was 1 aflevering gekeken en toen kon het me niet boeien, nu 3 gezien en vind het nog steeds niet heel boeiend maar het zal vast beter worden.
Hmm, vond van alle Stranger Things episode de eerste 4/5 mysterieuze afleveringen van seizoen 1 het aller sterkst. Fargo is inderdaad geniaal, vond S2 het tofst en daarna 3. 3 was echt zo geniaal random af en toe.
Fargo S3 moet ik ook nog eens zien, heb mijn Doctor Who marathon nu af dus heb weer even tijd voor andere series Eerst maar Chernobyl en Dark zien.
Dark... goede serie. Maar let goed op wie welk personage is, het zijn er namelijk een heleboel. Persoonlijk voor mij nogal verwarrend. "Wie is die ook alweer, etc"