Gewoon alles kijken. Zijn niet allemaal heftig, maar zeker een vermakelijke serie. Vandaag laatste aflevering van het laatste seizoen van Orange is the new black gekeken. Gonna miss those bishes maar goed dat ze het niet oneindig uitrekken.
Ik wil minstens zulke teksten als You Talkin To Me, maar daar twijfel ik niet aan. Die bewuste scène uit Taxi Driver was een complete improvisatie van Robert de Niro. Gaat een klassieker worden denk ik. Bijna geneigd om Netflix aan te schaffen.
God wat is The Sinner toch een lekker serietje. Die Bill Pullman, echt een tweede adem gevonden die gast. Heerlijk sfeertje en mooi sinister. Hopelijk komt er een seizoen 3. In de tussentijd dan maar weer Mindhunter s02 kijken. Komen mooie dingen van Netflix op t moment! PS mensen al nieuwe seizoen Dark gekeken? Vond season 1 beetje mwah mwah, dat timetravellen is natuurlijk wel een tering lastig onderwerp om goed te doen en dat lukte niet helemaal vond ik. Gaat dat in seizoen 2 beter..?
Bestaat er een goede resource/site om de regio availability van Netflix content te checken? Edit: Also the Expanse
Momenteel 'The Missing' aan het kijken, een wat duistere detective-serie in de stijl van Broad Church en (in mindere mate) Happy Valley (wat mij betreft beide ook Netflix-aanraders in het crime/detective-genre).