Ja daar was ik ook beetje bang voor. Maar gebruik m nu 2 weken ofzo en gelukkig dat nog niet meegemaakt. Voor de rest gebruik ik www.nieuwdezeweek.nl/ omdat ik eigenlijk altijd meer geïnteresseerd ben in wat er nieuw bij is gekomen op Netflix omdat ik voor mn gevoel toch al 100x door het oude aanbod heb gekeken voor wat leuks.
Thanks voor deze link, werkt inderdaad wel handig! Zie gelijk dat Old School weer op Netflix staat. Dat is wel echt een klassieker!
Dit weekend Don't Fuck With Cats gekeken. Aanrader! Hele zieke driedelige documentaire. Hoe minder je weet, des te beter.
Zat erover te twijfelen om deze te kijken, maar kan niet zo goed tegen filmpjes met dierenleed. Valt dat mee in deze docu? (Ik weet de boodschap, alleen niet hoe ze dit op beeld overbrengen)
Je ziet een hoop, ik vond het pittig. Je ziet het verloop naar de daadwerkelijke daad (maar niet de daadwerkelijke daad).
De tweede aflevering vond ik juist wel tof, beetje een whodunit vibe. De derde episode was echter niet goed, met misschien alleen het einde als positief puntje. Het is eigenlijk net als bij Sherlock: Geweldig begin en een enorme val in kwaliteit richting het einde. Ik vond vooral Agatha en Dracula zelf de hoogtepunten van de serie. Beide kwamen erg charistmatisch over.
https://www.nu.nl/film/6024205/derde-seizoen-mindhunter-onzeker-contracten-acteurs-ontbonden.html Voor nu, jammer. Toch een van mijn lievelingsseries op Netflix.
Weet iemand of de film Only The Brave ook op Netflix staat? Met ondertiteling uiteraard. Nooit Netflix gehad, vandaar mijn vraag aan jullie.