Mensen nog bezig met Ghibli-films run? Ben zelf beetje sloom maar probeer het weer op te pakken. Laatst Mononoke gekeken, was nog best intens qua gore haha. Kiki heb ik niet helemaal afgekeken dus moet die nog even afmaken. Van de week was er weer een nieuwe batch bijgekomen dus nu is alles er als het goed is, behalve Grave of the Fireflies dan. Laputa: Castle in the Sky My Neighbor Totoro Spirited Away Princess Mononoke Kiki's Delivery Service So far. Laputa
Heb ooit alleen Spirited Aaway en Totoro gekeken. Die stijl trekt me niet zo. En de verhaaltjes vind ik wel ok maar niet veel meer dan dat.
Ik was bij Ponyo aangekomen en die stond er net niet op. Wel gekeken, maar niet heel bijzonder. Nu dus Tales of the Earthsea, die is niet best ontvangen. Mijn favs zijn Monoke en Howls Moving Castle. Al is Lupin III wellicht nog t allerleukst maar geen officiele Ghibli geloof ik. Oh en Nausicaa heb ik oo een hoog cijfer gegeven. Edit: o en Porco Rosso en Totoro ook 9s! Wat een vette shit eigenlijk. Spirited Away vond ik beetje overrated.
Gisteren Ozark afgekeken en moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. Ik vond het weer een ijzersterk seizoen en vooral de acteer prestaties van Tom Pelphrey zijn om te smullen.
Eindelijk begonnen met Stranger Things. Eerste seizoen in 3 dagen gekeken, heerlijk van genoten. Interessante personages, een gaaf verhaal met heerlijke muziek. Niet te verwarren met The Stranger, dat was echt zonde van mijn tijd. De laatste twee afleveringen waren weerzinwekkend, bizar dat iemand daar akkoord op heeft gegeven.
Dan komt mijn waarschuwing te laat. Ben benieuwd wat jij van het slot vindt. Voor mij echt een teleurstelling want de eerste helft van het seizoen vond ik echt goed.
Community ook op Netflix, wat een heerlijke serie is dat ook. Al een aantal keer gezien, vooral de eerste 3 seizoenen maar de laatste keer is al even geleden. De seizoenen met Dan Harmon zijn echt goed, hele scherpe humor. Daarna maar aan Ozark beginnen, Tiger King ook maar daar ben ik wss zo doorheen. Daarna wil ik Breaking Bad voor de 3de keer kijken . Moet ook nog Stranger Things seizoen 3 grotendeels kijken. Seizoen 1 kon me weinig boeien maar het was wel goed, seizoen 2 vond ik al een stuk interessanter.
Wat maakt seizoen 2 Stranger Things interessanter tov 1 zonder spoilers? Alleen 1 gezien en die vond ik een zeventje. Hoor dat het daarna alleen maar bergafwaards gaat.
Vanaf morgen once upon a time in Hollywood op Netflix en woensdag extra EP tiger king La casa na EP1 weer afgezet, vond 3 inderdaad ook al matig, wel afgekeken