1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Netwerk] Kan X360/PS3 niet vinden

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 16 apr 2011.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik stream altijd mijn films en series via PS3 media server voor de PS3. Een tijdje geleden ging mijn PC kapot dus heb ik er geen gebruik van gemaakt. Nu wilde ik net weer wat streamen via PS3 media server maar ik krijg hem niet werkend. Hij kan de PS3 niet vinden en als ik op de PS3 zoek naar een media server kan ik ook niks vinden.

    Als ik in mijn thuisgroep kijk (waar niks aan verandert is btw) zie ik mijn PS3 en X360 ook niet (meer) staan.

    Ik speel via draad en kan verder wel gewoon online en alles, maar ik kan somehow niet in het netwerk. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb het altijd zo gedaan en opeens doet hij het niet meer...

    Alvast bedankt
     
  2. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat in je PS3 de instelling: Media Server Streamer, nog wel aan? Voor de Xbox weet ik niet hoe het werkt, die kreeg ik zelf ook niet werkende.
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, gister zelfs netwerk gereset + statisch ip op pc / x360 / ps3 opnieuw aangemaakt (PS3 kreeg ik niet werkend vanwege DNS error btw) maar het werkt nog steeds niet :mad:
     

Deel Deze Pagina