[XOne] netwerk probleem

Discussie in 'Games' gestart door ronnie41, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronnie41

ronnie41 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb het volgende probleem, ik krijg m,n xbox360 niet aan de gang met media center 2005.
    Ik heb de rollup update gedaan ( sp2 ) en alles heeft na behoren gewerkt nu ben ik verhuisd en wil de xbox weer in het netwerk opnemen en nu gaat dit niet.
    Als ik de netwerk verbindingen controleer is alles confirmed en de NAT staat op open.
    Ik ga naar media in het dashbord en ga aangeven dat ik wil streamen met de xbox via media center.
    Ik vul de code in die ik van de xbox krijg aangerijkt ( 6200 2998 ) en vul dat netjes in op het scherm van de pc dan gaat hij zoeken en zegt dat ie geen extender kan vinden in het netwerk, ik word er gek van.
    Alle firewall's staan uit het netwerk is bekabeld vanuit de meterkast ( upc modem, naar een linksys broadband router (WRT54G) en vervolgens naar het knoop punt in huis: een sitecom router/hub (xdsl / cable router DC202V5 ) die slechts al het verkeer in huis regelt dus naar de pc op zolder en die op de andere slaapkamer in deze router/hub staat ook alles uit en zou ie alles moeten doorlaten zo staat het ook omschreven als ik via de webbrowser ga kijken in de router.
    ook in de linksys staat alles uit en op doorlaten alleen het draadlose gedeelte staat op wep encrypted maar heb ik ook uitgezet en geprobeerd.
    Als ik de xbox via de media extender probeer toe te voegen zegt ie telekens doodleuk dat er geen xbox in het netwerk zit, maar xbox-live gaat als een speer.

Heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn en de gouden tip voor mij?

Alvast bedankt voor het lezen.

Groet Ronnie.

Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    225
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina