Dit heeft MAuperd op een andere site gepost: CS1.6 female cs1.6 men PGR4 HALO3 (might drop this) GoW2 Quake3 (might change to quake live) PES09 FIFA09 CoD4 (360 s&d only) CoD Waw (360, might change this to GH Warcraft
Ik vraag me bij die lijst toch af waar Starcraft 2 is, dat wordt ook een grote game op esports gebied dacht ik zo. Ik denk ook dat GH interessanter is dan WaW aangezien er ook al CoD 4 is.
Dacht ik ook idd. Mauperd is nog geen enkele belofte nagekomen dus ik zie dit op het moment ook falen. Uhm, nee. De site heet eSported, maar het is meer een dating site voor gamers in mijn ogen. Starcraft lijkt me wel een goede keus, Starcraft 2 denk ik niet. Ik denk dat de meerderheid gewoon op Starcraft 1 blijft.
ze hebben gears wegelaten omdat gears altijd een noob game reeks is geweest. we kunnen allen nog hoopen voor gow 3.
Om meer aandacht te geven aan xbox denk ik qua LANs. Het wordt groter want er komen meer LANs voor xbox bij en er worden ook steeds meer xbox360 teams gevraagd voor PC teams. En CoD4 op xbox360 is gewoon een goed spel, voor de pc hebben ze volgensmij al genoeg andere spellen.
Dit is natuurlijk wel een good thing, LAN xbox word nog gewoon te weinig gedaan. terwijl het denk ik wel rendabel kan zijn. Mooie site ook, Jammer is dat de Rules en Regulations geen link is(oeps?). mr wel al 993 preregistrations!
Ik kan je vertellen dat er ook nog geen datum is voor de lan. Zelfs de maand is nog niet duidelijk...
LIKE IF, Gears of War 1 is zwaar populair geweest als je nagaat dat de game geen populaire reeks ervoor had zoals Halo
De cijfers zijn niet betrouwbaar, die kerel pleurt wel vaker informatie op zijn site die niet kloppen om zo anderen te stimuleren. Dat geeft een scheef beeld van de werkelijkheid.
Is dit dan weer een Pauperd actie? Inschrijven is dan nutteloos. Mauperd = Fail Edit: het is trouwens Everland, en er zijn nu 4.000 mensen online op de site. Net zoveel als een paar maanden geleden toen hij zei dat de teller nep is