Ja, lijkt me heel erg verstandig om er niks over te zeggen. Ja, ik heb het gezien, en nee, ik heb even wat andere dingen aan mijn hoofd, die even een heel stuk belangrijker zijn. Ik kom hier al jaren, ik heb altijd netjes gehandeld, dus fuck off AnubisNefer, met je gespam in het topic. Anyways, ik sluit het topic wel, excuses aan iedereen die heeft moeten wachten, maar soms, heel soms, neemt het leven een nare wending en is iemand die lang moet wachten op een forum even niet zo heel erg belangrijk. Ik maak al jarenlang hier vele deals. En ik ben hier de afgelopen tijd verre, verre van elke dag geweeest.
Ipv op mij af te reageren, want ik reageer netjes. Reageer dan op de mensen die in deze thread reageren. (dat doe je dus door je voorgaande bericht)... Maar kom niet met teksten als 'fuck off' ;-)
Kick, Mijn tekst was overigens volledig terecht, je had hier niks te zoeken, stemmingmakerij met je verhaal dat ik hier elke dag kwam enzo. Anyways, het ding gaat weer in de verkoop, en nu ben ik er bij. Ik verkoop niets los.
Als ik jou was zou ik het ook op Tweakers V&A en Marktplaats zetten. Heb nu zelf net een New 3DSXL door oude PS3 games te verkopen aan Gamemania, maar daarvoor was ik nog flink aan het kijken of ik tweedehands eentje kon vinden. Jij moet hier gemakkelijk 160 voor kunnen krijgen, zeker met een beeldje erbij ook nog.