[new games - minder dan verwacht?!]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 24 sep 2002.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Toch wel knap van je dat je weet welke spellen er slecht zijn, en dat terwijl je ze nog niet eens heb gezien of gespeeld!

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik kijk deze maand even de kat uit de boom .. behalve UC en waarschijnlijk TSR2

maar ach ik zie wel ;)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb die spellen allang gezien. Maar als je denkt dat TimeSplitters 2 en/of Deathrow leuk zijn zou ik ze gaan kopen je ziet het zelf wel dan ;)

Trouwens ze zijn niet een fractie slechter dan HALO maar gewoon veel slechter. Check maar eens de magazines oor de scores van deze games dan begrijp je wat ik bedoel. Of speel Timesplitters een s op de PS2 dan weet je het ook.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sorry ik had ff een ander spel voor me Deathrow is cker wel de moeite waard. Timesplitters 2 zou ik niet halen maar je moet zelf maar kijken.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het al raar dat je deathrow niks vond, lijkt me op zich wel een leuke game, maar we moeten nog ff wachten.:)

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    was release deathrow niet 3 of 4oktober? nu hoor'k weer dat hij uitgesteld is tot de 17e of 18e okt maar op site met releaselijst zie'k nog altijd originele datum... trouwens bij Bart smit beweren ze 'm te hebben op de site, ik belde even en ging daar normaal maandag toekomen... hopelijk ik wacht echt wel op deathrow ( of sega soccer slam later mss ) Lijkt me vet, botten breken, wat met discus gooien, mulptiplayer'en met je vrienden :+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet toch echt wachten tot 18 Oktober. :mad:

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    no way ?!]:-

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben blij dat je niet op de US versie hoeft te wachten die komt nog 4 dagen later :confused:

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    naja, nog even geduld dan maar... ]:-

Deel Deze Pagina