er is nog echt zo goed als niks bekend over halo 2 behalve die warthog screenshots () maar ik denk wel dat je er van uit kan gaan dat er vliegtuigen in multiplayer beschikbaar worden, dat je bots in kan stellen en dat er een bestuurbaar marines vliegtuig inkomt (dat waren namelijk de grootste minpunten van halo en die fouten zullen ze heus wel verbeteren).
Volgens mij haal jij Munch en Halo door elkaar Maar er wordt door bungie ook iets gezegd over bestuurbare voertuigen voor de marines en het is BTW wel logisch dat ermeer marines komen, want het gehele slachtveld speelt zich af op de aarde
Boh, daar heb je zoveel programma's voor. Dat is niet uit het plaatje te achterhalen. 3D Studio Max Cinema 4D Rhino 3D Maya Verder nog een paar, meer ken ik er niet.
Ik hoop ook als er meer bots komen en dat je veel gebruik moet maken van de voertuigen. word het ook mogelijk om marin's een opdracht te geven? zoals stap in die warthog vernietig dat enz?
1 Trappuh tegen de wielen 2 De antenne werd eraf geschoten door de machinegeweer en de machinegeweer viel eraf toen ze onder een brug door reden.