1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    ja of iets als Gamekings App of Gametrailers App.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ach is toch al jaren bekend dat we weinig aandacht in Europa krijgen (behalve UK). Kijk gewoon es wat voor content wij hier krijgen in het dashboard, dat is te verwaarlozen in vergelijking met de US. Aanbiedingen, zoals vorige week die niet eens in je dashboard aangekondigd worden, terwijl op de US marketplace alles aangekondigd wordt. Niemand van mn vrienden wist uberhaupt dat er aanbiedingen op xbla waren aangezien er helemaal niks over op je dashboard stond. Geen filmpjes, geen diensten, geen voice recognition in je dashboard, terwijl de woorden ervoor precies hetzelfde in het Engels als in het nederlands zijn, maar hier wordt het niet ondersteunt.

Europa is nu langzamerhand de grootste markt, maar wordt nog steeds als kleinste behandeld. Zelfs in Japan doet Microsoft meer moeite dan hier.

Lees btw veel mensen die niet amused zijn met alle reclame shit in het nieuwe dashboard. Is het echt zo erg? Vindt het niet echt netjes als je veel reclame in je dashboard krijgt. Helemaal aangezien je al voor Gold betaald. Maak dat dan gratis, mogen ze zoveel reclame shit erop gooien als ze willen.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat begint mij ook te irriteren. Je betaald en dan krijg je ads. :+ Als ik bijv. op de PC voor programma ga betalen verdwijnen de ads en hier blijf je als betalende klant ads houden. Pleur het dan lekker in het Dashboard voor Free/Silver klanten. In de U.S. is het trouwens veel erger dan hier met ads en promo's, maar toch... rot op met die troep! 8)

4. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie toevallig of het zometeen om 12 uur snachts te downloaden is of echt pas morgen in de middag ofzo?

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Zal wel morgen ergens in de middag of einde van de ochtend worden.

6. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    ma 05 dec 2011, 16:27

Xbox-app voor Windows Phone 7 door onze redactie

Morgen staat voor Microsoft niet alleen de nieuwe dashboard-update voor de Xbox 360 op de planning. De softwaregigant lanceert op 6 december ook een gratis op voor Windows Phone 7, die zal communiceren met de spelcomputer.

Xbox Companion, zoals de app gaat heten, stelt gamers in staat om de activiteiten van hun Xbox Live-vrienden te bekijken en er kan via de Bing-zoekmachine ook gezocht worden in de online winkel van de Xbox 360, de Xbox Live Marketplace.

De app is tevens een afstandsbediening. Vanaf de telefoon kunnen films, televisieseries en de, vanaf morgen beschikbare, Xbox 360-apps op de console opgestart worden.

bron: telegraaf

7. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag komt dan de update... :)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad. Helaas.

Ik raad iedereen aan niet als een gek naar de 360 te rennen voor die update. Doe maar op je gemak en geniet van je laatste minuten met het goede dashboard. :+

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha Dulle, zo heel slecht is die nou ook weer niet. Maar het is zeker geen verbetering op de voorgaande. Je kan met het nieuwe dashboard alleen niet heel veel meer, het is het allemaal net niet :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jawel, zo slecht is het wel. Ik háát het echt. 8)

Bij de vorige updates had je ook altijd wat haters en deed ik mijn best om het te verdedigen, maar fuck it. Deze is gewoon echt crap. Ik kan nu al niet meer wachten op de volgende update. :+

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Waarom geven ze de mensen zelf niet de optie om te updaten of niet? Waarom moet je naar de windows Vista onder de consoles 8) Blijf liever bij windows xp dan, sla ik wel een ronde over.

12. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Omdat dan bepaalde dingen (o.a. de nieuwe apps) dan niet werken.

Ik vind het nieuwe dashboard ook niks, de Metro UI op WP7 is heerlijk snel/soepel maar op 360 bah! Daarnaast vern*ukt het ook nog eens je gekochte theme's.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat laatste valt nog enigszins mee vind ik. Wat ik wel haat is die grijze waas wat wordt toegevoegd aan je theme. Onderste gedeelte is dus geblokkeerd zoals het altijd was, en nu krijgt het bovenste ook nog eens een grijze waas.

Maar die friend backgrounds zijn er tenminste nog steeds, je krijgt zelfs een persoonlijke background. :+
    Het is niet zoals de overgang van de Blades naar het NXE. De themes zijn nog bruikbaar.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dulle, wat een haat heb je op het eind van het jaar, is er dan niks positief? :+

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ik hoef geen apps die ik niet gebruik. Bovendien krijgen wij hier bijna geen nieuwe features anyway =(

Bij elke update had ik wel zoiets van Ok, dit heeft wel wat en zitten leuke nieuwe features in. Maar bij deze heb ik echt het idee dat het alleen maar minder wordt, behalve als je Kinect hebt. Het ziet er ook uit alsof het voor Kinect gemaakt is voor kleine kinderen en hun ouders. Beetje jammer dat ze het altijd door je strot moeten douwen, anders had ik deze update niet gemaakt.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Deze update heeft wel nieuwe features, zo kan ik hem vanaf vandaag ook met mijn WP7 toestel bedienen (zinsloos? ja dat wel!), en gaan er nog meer features bijkomen voor WP7 + 360. Heb je idd niks aan als je geen WP7 toestel hebt, maar daarom moet iedereen ook een WP7 toestel kopen omdat het gewoon geniaal is t.o.v. Droids en iPhony! Logisch lijkt mij.:+

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Maar wees eerlijk, hoeveel procent van de wereld heeft een windows phone met de nieuwe Mango OS? 0,1% Dus 0,1 % van alle xbox bezitters heeft hier wat aan, en de andere 99,9% kan hier helemaal niks mee, dus totaal zinloos. En dit is nou niet een feature waar ik mn iPhone voor zou opgeven en ineens een windows phone zou nemen.

Zou pas een windows phone weer overwegen zodra de prijs ervan significant lager is dan die van de iPhone, en dat is ie niet. Nieuwe Mango phone van Nokia is bijna even duur als een iPhone.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jawel hoor. Alleen is het onderwerp van vandaag; dingen die Dulle haat. :+

Moet ik gewoon even dit van Rayman Origins kijken.

4:00. Kijk, daar word ik gewoon vrolijk van. :cool: (vooral in co-op was dat geniaal)

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is een heel ander verhaal, en hoezo zou een WP7 toestel met een 4.7 inch scherm (Titan) goedkoper moeten zijn dan een iPhone? ;) Omdat het Apple is? En als ik mij niet vergis vliegen die iPhone's er als zoete broodjes over de toonbank dus zoveel hoort het blijkbaar niet uit te maken hoeveel een telefoon kost. iOS is niet subliem ten opzichte van WP7, sterker is het andersom.

Daarnaast is al bijna 2 maanden de Lumia 800 de meest verkochte telefoon in Frankrijk/Duitsland en Engeland, volgens mij zegt dat toch genoeg over de populariteit.

Maargoed over de dashboard update en nieuwe functies heb je inderdaad gelijk er is niet veel nieuws onder de zon, daarnaast is de interface niet fijn en niet zoals Metro hoort te zijn (dus tiles waar informatie snel en vooral makkelijk zichtbaar is) het is gewoon een rommeltje.

Edit: hoeveel procent van de wereld heeft een windows phone met de nieuwe Mango OS? 0,1% Dus 0,1 %
    Elke Windows Phone (of het nou van de 1st gen is of de 2nd) heeft Mango ;)

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Haha wat vet _O__O__O_

Over die update:, las ik nu dat Youtube er ook op zit ???

Deel Deze Pagina